ثوری: صحبت از کسب 3 یا 4 سهمیه درست نیست، لیگ بوکس سال آینده برگزار می گردد

به گزارش مجله پزشکی، رئیس فدراسیون بوکس گفت: توضیحات مان را به وزارت ورزش و کمیته المپیک ارائه دادیم و اینکه بعضی می گویند باید 3 یا 4 سهمیه کسب گردد، درست نیست.

ثوری: صحبت از کسب 3 یا 4 سهمیه درست نیست، لیگ بوکس سال آینده برگزار می گردد

حسین ثوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برنامه های فدراسیون بوکس تا سرانجام سال 98 گفت: برای بوکس حرفه ای و بوکس کارگری برنامه هایی را پیش بینی کردیم. همچنین جلساتی در مورد برنامه های لیگ داریم، اما زمان برگزاری لیگ سال آینده خواهد بود. تمام برنامه ها را یک به یک پیش می بریم، اما قطعا مهمترین برنامه فدراسیون بوکس حضور قدرتمند در رقابت های کسب سهمیه المپیک است.

وی اضافه نمود: طبق برنامه 23 دی ماه در مسابقات احمد کومرت ترکیه برگزار می گردد که با ترکیب کامل در این رقابت ها حاضر می شویم و پس از آن هم تمرینات تا زمان حضور در مسابقات گزینشی المپیک در چین پیگیری می گردد.

رئیس فدراسیون بوکس در مورد جهت کسب سهمیه المپیک گفت: در گذشته هم سهمیه ها به همین شکل بود اما چون در قالب سه مسابقه بود، زیاد به چشم نمی آمد. این دوره به دلیل اینکه تنها یک رویداد قاره ای و یک رویداد دنیای در پیش داریم، کار بسیار سخت است. از 6 تیم برتر دنیا 4 تیم آسیایی هستند و همین موضوع ثابت می نماید که تا چه اندازه کار برای کسب سهمیه سخت است.

وی ادامه داد: این رقابت ها در سطح اقیانوسیه و آسیا است و تیم های نیوزلند و استرالیا هم در چین حضور دارند. با تمام این تفاسیر و جهت بسیار سختی که در پیش داریم از کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم و مطمئن هستم کادرفنی مجرب و کاربلد تیم ملی از این آزمون سخت سربلند بیرون می آید.

ثوری با تاکید بر اینکه توجهی به حواشی نخواهیم داشت، اظهار داشت: در مورد اینکه چند سهمیه المپیک کسب می کنیم، توضیحات خود را وزارت ورزش و کمیته المپیک ارائه دادیم و اینکه بعضی می گویند باید 3 یا 4 سهمیه حتما کسب گردد، درست نیست. بوکس ایران در دوره گذشته تنها یک سهمیه کسب کرد و اینکه چند سهمیه برای ما موفقیت محسوب می گردد، معین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 70

به "ثوری: صحبت از کسب 3 یا 4 سهمیه درست نیست، لیگ بوکس سال آینده برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری: صحبت از کسب 3 یا 4 سهمیه درست نیست، لیگ بوکس سال آینده برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید