جان لوکا دی مارتزیو؛ خبرنگار مطرح اسکای اسپورت کیست؟

به گزارش مجله پزشکی، در حالی که علی دایی و امیر قلعه نویی از نزدیکترین گزینه های مربیگری تیم ملی هستند؛ خبرنگار اسکای اسپورت از گزینه ایتالیایی برای راهنمایی تیم ملینام برد.

جان لوکا دی مارتزیو؛ خبرنگار مطرح اسکای اسپورت کیست؟

دی مارتزیو مدعی شد که جانی دی بیاسی به نیمکت تیم ملیایران نزدیک شده است. پیش از این نیز گفتهبود این سرمربی قبل ازانتخاب فرهاد مجیدی، گزینه جدی راهنمایی استقلال بود.

اما این تنها ادعای دی مارتزیو در خصوص فوتبال ایران نیست. پیش از ایناو در فضای مجازی در خصوص استراماچونی و استقلال اظهار نظرهای زیادی داشته است.

این خبرنگار مطرح قبلا عنوان نموده بود که، استرا ماچونی به دلیل عدمجذب سیرو ترئو، مهاجم سی وشش ساله مد نظرش تصمیم به جدایی گرفته است.

او همچنین در چالش استعفای استرا ماچونی نوشت:

سرمربی ایتالیایی استقلال با کسرمدت قرارداد و پرداخت مبلغ قرارداد پیش از موعد مقرر به استقلال بازخواهد گشت. استراماچونیبا کاهش قراردادش به 6 ماه(تا انتها فصل) و دریافت حقوق از الان تا انتها فصل(دریافتدر زمانی زودتر) به استقلال باز میگردد. طرفین(وکلای استرا و باشگاه استقلال) درحالمذاکره اند.استرا فقط تحت این شرایط به استقلال برمیگرددو این موارد باید واقعی باشد نه صرفا با ضمانت کلامی.

اما اینخبرنگار مطرح و البته مرموز ایتالیا کیست؟

او در شهر کاستل ماره دی استابیا در نزدیکی شهر ناپل بهجهان آمد ولی به گفته خودش شهری که زندگی او را دگرگون کرد پادوا بود.او دراین شهر هم روزنامه نگار شد و همچین با دختر مورد علاقه اش ازدواج کرد.

او مثل سایر بچه ها جهان علاقه ای به پزشکی و فضا نوردی نداشته است. جانلوکا فقط باید خبرنگار می شد و از بخش ورزشی پادوا اسپورت آغاز به نوشتن کرد.

به هر حال تماس مدیر اسکای اسپورت ماسیمو کورکیون مدیر اسکای زندگی اورا متحول کرد. ماسیمو از او خواست که حاضر همه چیر را رها کند و به میلان بیاید.به قول خودش او بعد از این تماس دیگر چیزی را نفهمید.

هنوز همه طرفداران فوتبال در ایتالیا اطلاع ندارند که این خبرنگارچگونه از پشت پرده نقل و انتقلات مهم فوتبال جهان اطلاع دارد و به همین دلیل هستکه به او خدای نقل و انتقلات نیز می گویند.

او را همچنین به دلیل واسطه های بسیار قوی پدرخوانده فوتبال ایتالیامی دانند.

تخصص او فوتبال ایتالیاست اما علاقه اش به این حوزه موجب شده تا درمورد این رشته ورزشی در سایر کشورهای دیگر نیز به تحلیل بپزدازد.

به گزارش فاکس اسپورت، پیش بینی او در خصوص انتها همکاری آنچلوتی دررئال مادرید و آغاز کار بنیتز در این تیم تعجب طرفداران این تیم اسپانایی رابرانگیخت.

همچنین او اولین فردی بود که خبر جدایی فرگوسن از منچستر را داد واولین نفری بود که خبر مذاکره مورینیو را در توییترش منتشر کرد.

صفحه او در اسکای اسپورت طرفداران زیادی را به خود جذب نمودهاست و چه بخواهیم یا نه او یکی از چند افراد تاثیر گذار فوتبال جهان از طرفخبرگزاری های معتبر شناخته شده است.

منبع: زندگی امروز
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 170

به "جان لوکا دی مارتزیو؛ خبرنگار مطرح اسکای اسپورت کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جان لوکا دی مارتزیو؛ خبرنگار مطرح اسکای اسپورت کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید