حضور چهار نماینده ایران در فینال رقابتهای ووشو

به گزارش مجله پزشکی، چهار نماینده تیم ملی ووشو کشورمان به فینال رقابت های ووشوی بازی های کشورهای اسلامی رسیدند.

حضور چهار نماینده ایران در فینال رقابتهای ووشو

به گزارش خبرنگاران، امروز(دوشنبه) در ادامه رقابت های ووشوی چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان، پیکارهای مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف (هفت وزن) در حال برگزاری است.

در وزن 52 کیلوگرم، تعیین حاجی زاده که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، می بایست در مرحله نیمه نهایی باید به عنوان اولین نماینده کشورمان با علی زید از یمن مبارزه میکرد که حریف یمنی به دلیل مصدومیت در مبارزه حاضر نشد تا حاجی زاده با خیالی آسوده راهی فینال گردد. او در ملاقات پایانی به مصاف سادیک پهلوان از ترکیه برود.

همچنین در وزن منهای 56 کیلوگرم نیزمهدی محمدی که در مرحله یک چهارم نهایی محمد دومبیا از ساحل عاج را شکست داده بود در نیمه نهایی آگامی رادوف از ترکمنستان را هم شکست داد و فینایست شد. او برای کسب مدال طلا فردا با الچین امینوف از کشور میزبان روبرو می گردد.

در ادامه و در وزن منهای 60 کیلوگرم، عرفان آهنگریان که در دور نخست رستم ابراگیموف از قرقیزستان و در یک چهارم نهایی از سد زچیل آندانه از بنین گذشته بود در نیمه نهایی به مصاف روسلم پیرعلی اوف از جمهوری آذربایجان رفت و توانست در دو راند متوالی به فزونی دست یافته و فینالیست گردد تا برای کسب مدال طلای وزن منهای 60 کیلوگرم به مصاف یاسین محمد از تونس برود.

دیگر نماینده ووشو ایران در وزن 65 کیلوگرم، فرود ظفری که در ابتدا طارق هندریک از اندونزی را با اقتدار شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی نیز عبداله عبید از پاکستان را از پیش روی برداشت و به فینال رسید. نماینده جوان ووشو ایران فردا برای رسیدن به مدال طلا با بایرام شامادوف از جمهوری آذربایجان رقابت سختی خواهد داشت.

در ادامه رقابتهای ووشو امروز سعید فاضلی و یزدان میرزایی در مرحله نیمه نهایی سایر اوزان ها به میدان می فرایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 113

به "حضور چهار نماینده ایران در فینال رقابتهای ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور چهار نماینده ایران در فینال رقابتهای ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید