حقم نبود برابر استقلال محروم باشم، برای سپاهان سورپرایز دارم

به گزارش مجله پزشکی، عبدالله ویسی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به عملکرد بازیکنانش در ملاقات با استقلال از کسب یک امتیاز این مسابقه اظهار رضایت و تاکید نمود به عملکرد بازیکنانش بعد از آغاز مجدد لیگ نمره 20 می دهد.

حقم نبود برابر استقلال محروم باشم، برای سپاهان سورپرایز دارم

این مربی همچنین به شرایط سخت پیکان در جدول اشاره نمود و گفت که تیمش را در لیگ برتر حفظ می نماید؛ حتی باوجود ملاقات سختی که روز پنجشنبه مقابل سپاهان در پیش دارد.

مشروح گفتگوی ویسی با خبرنگاران در ادامه می آید:

* خبرنگاران - شنبه شب شما از روی سکوها تیم پیکان را مقابل استقلال راهنمایی کردید. در مجموع این مسابقه را چطور ارزیابی می کنید؟

- عبدالله ویسی: بازی حساسی برای هر دو تیم بود. هم پیکان و هم استقلال جسورانه بازی کردند و ترسو نبودند. تیم ما در چند هفته گذشته فرایند رو به رشدی داشت و استقلال هم در این هفته های اخیر خوب بازی نموده بود. هرچه بود یک امتیاز گرفتیم و کارمان به هفته پایانی کشید.

* قبل از آغاز این مسابقه پیش بینی خودتان از نتیجه چه بود؟

- ما برای انجام بازی جسورانه وارد میدان شدیم و دنبال سه امتیاز بودیم. تیم پیکان یاد گرفته سخت گل بخورد. گلی هم که مقابل استقلال خوردیم روی اشتباه بچگانه دروازه بان خودمان بود. بازیکنانمان انگیزه زیادی مقابل استقلال داشتند و ماموریتشان را خوب انجام دادند ولی مساوی شدیم.

* به بازیکنان پیکان چه نمره ای می دهید؟

- به عملکرد بازیکنانم بعد از آغاز دوباره لیگ، نمره 20 می دهم. من سالی که با استقلال خوزستان قهرمان شدم و یا با صبا سهمیه آسیا گرفتم، از هر پنج هفته، 9 امتیاز می گرفتم. الان از هفت هفته، 13 امتیاز گرفته ایم ولی بازهم ته جدول هستیم. این نشان می دهد رقابت در لیگ خیلی نزدیک است.

* اینکه شما در بازی استقلال محروم بودید و روی سکوها حضور داشتید روی عملکرد پیکان تأثیرگذار بود؟

- اول از همه باید بگویم محرومیت حقم نبود. اگر کنار نیمکت بودم بهتر بود ولی یاری هایم هم خوب کار کردند. من از بالا، بازی را بهتر می دیدم و جای نگرانی نبود.

* عملکرد استقلال نسبت به مسابقات قبل در ملاقات با پیکان تغییر نموده بود؟

- استقلال در بازی با سپاهان از چهار دفاع وسط استفاده می کرد. یک بازی قبل از آن، مدافعان کناری استقلال مثل وریا حق نفوذ زیادی داشتند. در بازی با پیکان هم استقلال 2-4-4 و کمی متفاوت بود که انتظار نداشتم اینطور بازی نمایند. خوشبختانه بازیکنان ما سریع خودشان را با تاکتیک های استقلال وفق دادند. برای نقطه کور استقلال در خط دفاع برنامه داشتیم که خدا را شکر به گل هم رسیدیم.

* پیکان در حال حاضر با 28 امتیاز در رده سیزدهم جدول و یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول است. چقدر احتمال می دهید پیکان در لیگ برتر باقی بماند؟

- از وقتی سرمربی پیکان شدم، گفتم صد درصد تیم در لیگ برتر می ماند. الان هم صد درصد توانمان را می گذاریم و در لیگ می مانیم. به نظرم ظلم است پیکان با این فرایند، امکانات و شرایط مدیریتی به لیگ دسته اول سقوط کند. ما بعد از آغاز دوباره لیگ بعد از کرونا، تیم سوم جدول هستیم. تمام وجودمان را می گذاریم تا در لیگ بمانیم.

* در بازی آخر باید با سپاهانی بازی کنید که مدعی کسب سهمیه آسیایی است و روز شنبه هم شهرخودرو را شکست داد. فکر می کنید از پس این تیم بر بیایید؟

- همه بازی ها در لیگ سخت است. سپاهان هم تیم گردن کلفت و خوبی است و نمی توان آنرا دست کم گرفت. امیر قلعه نویی برای سپاهان زحمت کشیده بود. سپاهان را مثل یک قهرمان جلوی خودمان می بینیم؛ درست مثل استقلال، پرسپولیس و حتی ذوب آهن. کاری با نام تیم ها نداریم و برای دریافت امتیاز وارد زمین می شویم.

* تیم شما ساختار دفاعی خوبی پیدا نموده است و گل های کمتری دریافت می نماید. آیا مقابل سپاهان دفاعی بازی می کنید یا برای بازی هجومی برنامه دارید؟

- باید بگویم کنترل شده بازی می کنیم. نمی توان بی محابا حمله کرد چون ممکن است لطمه بخوریم. همزمان نتایج سایر مسابقات هم برایمان مهم است.

* چه اتفاقی افتاد که پیکان در ساختار دفاعی اش متحول شد؟

- وقتی توان و انگیزه مدیریت و هیأت مدیره باشگاه پیکان را دیدم، انگیزه ام بیشتر شد. حتی مدیرعامل کارخانه هم سر تمرین تیم آمد. اینها باعث شد تا من هم قوت قلب بگیرم. الان 6 ماه می گردد که به خانه نرفته ام و خانواده ام را ندیده ام. در این مدت زحمت کشیدیم تا پیکان در لیگ بماند. برای حل مشکل دفاعی، سانتی متر به سانتی متر کار کردیم. بازی های پیکان همواره پرگل ترین مسابقات لیگ بود ولی الان راحت گل نمی خوریم. می توانیم بگوییم پیکان تیمی چغر و بد بدن شده است! (می خندد)

* برای درست کردن ساختار دفاعی تیم پیکان الگوی خاصی داشته اید؟

- گل نخوردن هنر است. خط حمله تیم ما خوب است و این امید را داریم که می توانیم گلزنی کنیم. برای حل مشکل ساختار دفاعی به تیم هایی مثل اتلتیکو مادرید یا رئال مادرید نگاه نموده ایم که چقدر خوب در ضد حملات کار می نمایند. بدون شک از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم الگو گرفته ام. من سر تمرینات تیم ملی حاضر می شدم و می دیدم که کی روش چقدر زحمت می کشد.

* یکی از کارهایی که برای قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر کردید، انجام کارهای هیجانی و پخش فیلم های تأثیرگذار در رختکن برای بازیکنانتان بود. به عنوان سوال پایانی بگویید آیا برای ماندن پیکان در لیگ، قبل از بازی با سپاهان چنین برنامه هایی دارید؟

- بازیکنان پیکان به بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده اند و به نباختن و گل نخوردن عادت نموده اند. مورد انگیزشی برای بازیکنان خیلی اهمیت دارد. قبل از بازی با سپاهان هم سورپرایز خیلی خوبی برای بالا بردن روحیه بازیکنانم در رختکن دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 578

به "حقم نبود برابر استقلال محروم باشم، برای سپاهان سورپرایز دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقم نبود برابر استقلال محروم باشم، برای سپاهان سورپرایز دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید