خبرنگاران ابتلای 77 نفر دیگر به کرونا در استان سمنان قطعی شد

به گزارش مجله پزشکی، سمنان- خبرنگاران- 77 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر پنجشنبه تا ظهر امروز آدینه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 20 هزار و 464 نفر رسید.

خبرنگاران ابتلای 77 نفر دیگر به کرونا در استان سمنان قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه آدینه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان خاطرنشان کرد: ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته جان سه نفر دیگر را گرفت و براین اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر امروز آدینه تعداد جانباختگان این بیماری در استان سمنان به 845 نفر رسید.

بنابر این گزارش، 94 نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و 14 هزار و 51 نفر تا به امروز به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام این کمیته، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید 19 در این استان به 6 هزار و 724 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان نیز گفت: از ابتدای بروز و شیوع کرونا تا به امروز 14 هزار و 966 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

نوید دانایی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته (از 4 الی 5 دی ماه) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به چهار هزار و 158 نفر رسیده است و 10 هزار و 808 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 به سه هزار و 491 نفر رسید و از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 622 نفر فوت شدند.

شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، دامغان،گرمسار و آرادان مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی استان سمنان هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 132 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 54 هزار و 404 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سیما سادات لاری روز آدینه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (پنجم دی 1399) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 6 هزار و 21 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد و 906 نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به یک میلیون و 183 هزار و 182 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 820

به "خبرنگاران ابتلای 77 نفر دیگر به کرونا در استان سمنان قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ابتلای 77 نفر دیگر به کرونا در استان سمنان قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید