تور هند: برقراری پروازهای فوق العاده به هند و پاکستان برای بازگشت شهروندان ایرانی

به گزارش مجله پزشکی، روابط عمومی وزارت خارجه از برقراری پروازهای فوق العاده به هند و پاکستان برای بازگشت شهروندان ایرانی اطلاع داد.

تور هند: برقراری پروازهای فوق العاده به هند و پاکستان برای بازگشت شهروندان ایرانی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

روابط عمومی وزارت خارجه با اشاره به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا در هند و تقاضای دانشجویان در حال تحصیل در این کشور جهت بازگشت به ایران، در اطلاعیه ای اظهار داشت:

بخش کنسولی وزارت امور خارجه به محض ابلاغ ستاد ملی کرونا مبنی بر قطع پروازهای ورودی و خروجی به کشورهای هند و پاکستان، موضوع را از طرق مختلف در تماس با مقامات ذی ربط وزارت راه، مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، مقامات وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مورد پیگیری جدی قرار داد و نماینده وزارت امورخارجه نیز با شرکت فعال در جلسات وزارت بهداشت و ارتباط مستقیم با مسئولان وزارت مذکور و وزارت راه و شهرسازی موضوع لزوم برقراری پرواز جهت بازگرداندن هموطنان از هند و پاکستان را مطرح و موضوع مخاطرات جانی برای هموطنان و از جمله دانشجویان شاغل به تحصیل را پیگیری نموده است.

به این ترتیب و با اعلام روابط عمومی وزارت خارجه، سفارت ایران در هند و پاکستان از شهروندان ایرانی برای بازگشت به ایران ثبت نام به عمل می آورد. بعلاوه با هماهنگی دو وزارت خانه راه و شهرسازی و بهداشت، هتل های محل قرنطینه مسافران بازگشته از هند و پاکستان نیز تعیین شده است تا پس از هماهنگی با سفارت ایران در کشورهای مذکور، پرواز قوق العاده برقرار گردد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1465

به "تور هند: برقراری پروازهای فوق العاده به هند و پاکستان برای بازگشت شهروندان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: برقراری پروازهای فوق العاده به هند و پاکستان برای بازگشت شهروندان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید