خبرنگاران بهروز نعمتی: مجلس آینده لوایح اف ای تی اف را دنبال خواهد نمود

به گزارش مجله پزشکی، تهران- خبرنگاران- نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم با بیان اینکه اگر روزی موافق لوایح چهارگانه اف ای تی اف و سی اف تی بوده ام به یک حجت شرعی و عقلی رسیده ام، گفت: هنوز معتقدم کشور به اینها نیازمند است و به شما قول می دهم مجلس آینده آن را دنبال خواهد نمود.

خبرنگاران بهروز نعمتی: مجلس آینده لوایح اف ای تی اف را دنبال خواهد نمود

بهروز نعمتی روز دوشنبه در آخرین نطق میان دستور خود در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان فرزند اسدآباد از ملت شریف اسدآباد تشکر می کنم که در دوره نهم به من اعتماد کردند و رای دادند و تشکر می کنم از مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعتماد بالایی داشتند و رای اعتماد دادند؛ از شما نمایندگان دوره دهم و دوره نهم تشکر می کنم که عضو کوچکی از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خدمت شما بودم.

وی با اشاره به وجود ویروس کرونا گفت: با توجه به اینکه همه کشور درگیر کرونا است از پزشکان پرستاران مربیان مدیران که در این رده زحمت کشیدند تا کشور به خوبی از پیک و اوج کرونا بگذرد تشکر می کنم و دست شما را می بوسم.

نماینده مردم تهران گفت: در محضر خدای سبحان از همه هموطنان از همه قصور و کاستی های ناخواسته در 8 سال خدمت درمجلس، طلب عفو و بخشش دارم و اعلام می کنم و با تمام کوشش به دنبال آن بوده و هستم که از وطنم و کشورم دفاع و به آن خدمت کنم.

وی توضیح داد: اگر در لحظات حساس تصمیمی گیری بین خدا و خود به این نتیجه رسیده ام که به یک حجت شرعی برسم به آن انجام وظیفه کردم و اگر روزی موافق برجام بودم به حجت شرعی رسیده بودم و امروز هم متعقدم برجام باز هم به نفع کشور و مملکت است؛ معتقدم اگر از لوایح چهارگانه و سی اف تی دفاع کردم به حجت شرعی وعقلی رسیده ام. اعتقاد جدی و پایدار دارم موضوعات چهارگانه اف ای تی اف و سی اف تی جزو موضوعاتی است که کشور به آن نیازمند است و به شما قول می دهم مجلس آینده این کار را انجام خواهد داد.

چندصدایی کشور را به سمت رونق و رشد می برد

نعمتی با بیان اینکه در طول 8سال نمایندگی ام همیشه بر آن بوده و هستم که خدمتی خالصانه داشته باشم، گفت: در این راه مشقت ها و تهمت های فراوانی به ما زدند اما هرگز خسته نشده ایم و معتقدم مخالفت ها چند صدایی ها باید در کشور باید ادامه داشته باشد و در چند صدایی ها است که کشور به سمت رونق، رشد و بلوغ خواهد رسید. اعتقاد قلبی و جدی دارم که رقبا به رغم اینکه از یار دوازدهم، از موهبت های دنیوی از رسانه میلی و سیستم تریبون های مختلف برخوردار هستند، اگر فضا را برای حضور مردم مساعد نمایند قطعا باز هم ما پیروز میدان خواهیم بود نه دیگران.

ارائه و آنالیز 488 طرح 229 لایحه در مجلس دهم

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با ابراز گلایه از بعضی همکاران و صدا و سیما به دلیل مخدوش کردن عملکرد مجلس دهم، گفت: از بعضی همکاران و از صدا و سیما گله مندم؛ اینها موضوعاتی مطرح می نمایند که می خواهند مجلس را با خاک یکسان نمایند و درنهایت این غبار خواهد خوابید.

وی اضافه کرد: عملکرد این مجلس روشن خواهد شد ممکن است شما به دنبال منافع سیاسی دیگری در آینده باشید اما آنچه واقعیت است را عرض می کنم؛ در مجلس شورای اسلامی تا 23 اردیبهشت 1399، بیش از 488 طرح از طرف نمایندگان مطرح شده که در هیچ مجلسی این تعداد طرح نداشتیم؛ 222 لایحه به مجلس از طرف دولت ورود نموده که بخشی تایید شد ه و بخشی در دست اقدام کمیسیون ها است.12 طرح از شورای عالی استان ها در همین مجلس مطرح و 3 هزار و 85 سوال از رییس جمهور و وزیران و روسای سازمان های مختلف پرسیده شده است. بیش از 10 هزار تذکر به مسئولان ذیربط داده شد. از رییس جمهور بر 5 فقره سوال شد، 6 استیضاح در همین مجلس مطرح شده و اگر عدد و رقمی صحبت می کنید این عدد و رقم است اما اگر خدای نانموده خطی، سیاسی و و جناحی صحبت می کنید بله حق با شماست. از صدا و سیما گله مندیم ؛ اگر راجع به یک موضوع چالشی صحبت می گردد باید یک موافق و یک مخالف باشد نه اینکه هر دو از یک فراکسیون با یک تفکر فکری باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی سپس به بازار بورس و سرمایه اشاره و توضیح داد: بیش از 220 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که فقط 50 هزار میلیارد تومان آن به بازار بورس و سر مایه رفته است اگر این سیل خروشان جاری به حرکت در بیاید که متاسفانه به حرکت درآمده است ، بازار های متعدد از جمله بورس، سکه، مسکن و ارز را مورد حمله قرار خواهد داد و باید برای آن فکری کرد.

وی تنها راه را فعال کردن مجموعه های سر ماهی گذاری از سوی دولت دانست و ادامه داد: با 17 سال سابقه کاری در مجموعه شرکت های سرمایه گذاری باید بگویم اگر قرار است کاری انجام گردد شرکت های سرمایه داری 70 درصد کارشان روی مباحث تولیدی و مولد بگذارند و 30 درصد آن باید بازار بورس و بازارگردانی باشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 441

به "خبرنگاران بهروز نعمتی: مجلس آینده لوایح اف ای تی اف را دنبال خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهروز نعمتی: مجلس آینده لوایح اف ای تی اف را دنبال خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید