دوره آموزشی سایکوفیزیک برگزار می شود

به گزارش مجله پزشکی، دوره آموزشی سایکوفیزیک با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود تا علاقمندان با ویژگی های شناختی و ادراکی آشنا شوند.

دوره آموزشی سایکوفیزیک برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، دانش سایکوفیزیک، ارتباط میان احساس و محرک های محیطی است که شناخت ویژگی های آن در درک محیط پیرامون و همچنین پدیده های زیستی کاربرد دارد.

با هدف توسعه و توسعه فعالیت های علمی و تخصصی درحوزه علوم شناختی و ایجاد بستر های مناسب برای انتقال اطلاعات و تجارب به اساتید و دانشجویان رشته های روانشناسی، پزشکی، نورولوژی و روانپزشکی، با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی دوره آموزشی سایکوفیزیک برگزار می شود.

اجرای برنامه های نرم افزاری مرتبط با فیزیک شناختی

در این دوره آموزشی که از مردادماه سال جاری به صورت مجازی آغاز و به مدت دو ماه ادامه دارد، به آشنایی با اصول و روش های سایکوفیزیک، برنامه نویسی در محیط نرم افزار های مت لب، کار با Psychtoolbox و طراحی، پیاده سازی و اجرای چهار آزمایش سایکوفیزیک منتخب می پردازد.

این آزمایش ها در حوزه ادراک هیجانات، توجه زمانی، تصمیم گیری ادراکی و جستجوی بصری و سوگیری ادراکی پرداخته می شود.

اجرای بخش های برنامه نویسی و همچنین پیاده سازی و اجرای آزمایش های سایکوفیزیک از طریق شرکت کنندگان دوره به صورت همزمان با استادان و متخصصان یکی ویژگی های متمایز این دوره آموزشی است.

دوره آموزشی مجازی سایکوفیزیک با همکاری دانشگاه ها، پژوهشگران و متخصصان داخل و خارج از کشور برگزار می شود.

متقاضیان و علاقه مندان برای شرکت در این دوره آموزشی می توانند سوابق آموزشی و پژوهشی خود را به همراه یک نامه حاوی انگیزه های شرکت در این دوره حداکثر تا 25 تیرماه جاری به آدرس وب سایت ثبت نام ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1143

به "دوره آموزشی سایکوفیزیک برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی سایکوفیزیک برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید