رحیمی: 30 میلیارد تومان بودجه به تعمیرات خوابگاه های علوم پزشکی اختصاص یافت

به گزارش مجله پزشکی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از برنامه این صندوق برای راه اندازی سامانه جامع خوابگاهی به منظور تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی اطلاع داد.

رحیمی: 30 میلیارد تومان بودجه به تعمیرات خوابگاه های علوم پزشکی اختصاص یافت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، مهندس بهروز رحیمی با بیان این مطلب از برنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی در امسال اطلاع داد.

وی گفت: یکی از برنامه های ما این است که در حوزه تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های زیرمجموعه وزارت بهداشت سامانه جامع خوابگاهی را تدوین کنیم و این سامانه تحت عنوان ارتقاء نرم افزار های صندوق رفاه دانشجویان در دولت الکترونیک راه اندازی خواهد شد و یاری های ما به خوابگاه های دانشجویی در قالب سامانه جامع خوابگاهی انجام خواهد شد.

رحیمی اعلام نمود: بعد از تدوین سامانه جامعه خوابگاهی در دانشگاه های علوم پزشکی منابع اقتصادی تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی را به دانشگاه ها تزریق خواهیم کرد، دانشگاه ها باید خوابگاه هایی که نیازمند تعمیر و تجهیز هستند را در این سامانه ثبت نمایند و صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نیز بر اساس اطلاعاتی که از خوابگاه ها به وسیله این سامانه به دست می آورد، به خوابگاه هایی که شرایط لازم را داشته باشند، یاری های اقتصادی تزریق خواهد نمود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه اولویت تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی با مناطق محروم خواهد بود، گفت: برای امسال قریب به 30 میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی کشور در نظر خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 352

به "رحیمی: 30 میلیارد تومان بودجه به تعمیرات خوابگاه های علوم پزشکی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحیمی: 30 میلیارد تومان بودجه به تعمیرات خوابگاه های علوم پزشکی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید