رشد قابل توجه کاربران واتساپ ، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در آمریکا

به گزارش مجله پزشکی، اخیراً مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در کانال واتس اپ خود گفت این پیغام رسان تا 25 ژوئیه (4 مرداد)، به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در ایالات متحده آمریکا رسیده است. به گفته واتس اپ، شهرهای لس آنجلس، نیویورک، میامی و سیاتل بیشترین رشد را در تعداد کاربران ماهانه داشته اند.

رشد قابل توجه کاربران واتساپ ، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در آمریکا

به گزارش خبرنگاران ، این شرکت ادعا نموده با بیش از 10 میلیون کاربر در تگزاس، رشد قابل توجهی در استان های جنوبی تجربه نموده است. اشلی اُریلی، سخنگوی واتس اپ، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت: این اولین باری است که داده های تعداد کاربر ماهانه و رشد آن ها پس از خرید این شرکت به وسیله متا منتشر می گردد؛ اطلاعاتی که از رشد فوق العاده واتس اپ در جایگاه بزرگ ترین پیغام رسان دنیا در ایالات متحده حکایت دارد.

متا از زمان خرید واتس اپ در سال 2014، کوشش نموده این برنامه را در ایالات متحده و سطوح بین المللی محبوب تر کند؛ برای مثال متا در تبلیغات خود به دسترسی آسان واتس اپ برای کاربران اندرویدی و iOS اشاره می نماید، جایی که پیغام های کاربران آسان و رمزنگاری شده ارسال می گردد. بعلاوه واتس اپ با استفاده از محبوبیت و معروفیت بازیگران سریال محبوب Modern Family در تبلیغات خود، کوشش کرد کاربران بیشتری جذب کند.

به رغم اینکه واتس اپ در بیش از 180 کشور دنیا حدود 2 میلیارد کاربر دارد، همچنان نسبت به بعضی اپلیکیشن ها در ایالات متحده، ازجمله iMessage اپل، محبوبیت کمتری دارد. بعلاوه پشتیبانی از پروتکل ارتباطی RCS بین دستگاه های اندروید و iOS، احتمالاً واتس اپ را با مشکل روبرو خواهد نمود؛ زیرا دیگر لزومی نخواهند داشت کاربران آیفون برای چت های گروهی از واتس اپ استفاده نمایند؛ درنتیجه استفاده از این پیغام رسان برای ارتباط بین کاربران آیفون و اندروید کاهش می یابد. به همین علت متا باید استراتژی دیگری برای حفظ کاربرانش در این بازار بیندیشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مرداد 1403 بروزرسانی: 6 مرداد 1403 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1728

به "رشد قابل توجه کاربران واتساپ ، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد قابل توجه کاربران واتساپ ، 100 میلیون کاربر فعال ماهانه در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید