سفری شگفت انگیز به دنیای پسر قدرتمند سوزوکی

به گزارش مجله پزشکی، در این خبر ویژگی های خودروی Mighty Boy که به پسر قدرتمند سوزوکی معروف است، گفته شده است.

سفری شگفت انگیز به دنیای پسر قدرتمند سوزوکی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از motor1، به احتمال زیاد در خصوص خودرویی به نام پسر قدرتمند سوزوکی چیزی نشنیده اید و اطلاعات خاصی ندارید. وسیله نقلیه کاربردی که دارای 600 میلی متر یا حدود 2 فوت طول است که ابتدا برای حمل اشیا و اجسام کوچک طراحی شد، اما در گذر زمان به عنوان یک نسخه پیکاپ سوزوکی سروو پا به بازار گذاشت. هر دو مدل Cervo و Mighty Boy در دهه 80 معرفی شدند و در رده خودرو های Kei ژاپن قرار گرفتند.

اگر تا به حال نام این ماشین را نشنیده اید، به این علت است که این خودرو فقط در کشور ژاپن و دو بازار صادراتی استرالیا و قبرس فروخته می شد. براساس گزارش ها، تنها کمتر از 3 هزار دستگاه به خارج از ژاپن فرستاده شده است، اما در حال حاضر عددی بین 300 تا 400 دستگاه از این مدل به جای مانده است. با این حال، یکی از این ماشین ها در استرالیا نگهداری می گردد که در نمایشگاه Powercruise Perth 2021 به نمایش گذاشته شد.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور 6.0 لیتری V8 تزریق سوخت قرار گرفته است. این خودروی کوچک که با سوخت E85 کار می نماید، 440 اسب بخار یا 324 کیلووات قدرت در چرخ های عقب فراوری می نماید که به وسیله جعبه دنده T400 ارسال می گردد. Mighty Boy تنها حدود 550 کیلوگرم وزن دارد. سوزوکی مایتی بوی اصلی از یک موتور 543 سی سی SOHC سه سیلندر نصب شده به صورت عرضی بهره می برد که قوی ترین نسخه آن تنها 31 اسب بخار و 32 پوند فوت (نیوتن متر) گشتاور فراوری می کرد. برای خودرویی با این مقدار و وزن، داشتن چنین ساختاری عیب محسوب می گردد و کنترل کردن آن برای راننده بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1302

به "سفری شگفت انگیز به دنیای پسر قدرتمند سوزوکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری شگفت انگیز به دنیای پسر قدرتمند سوزوکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید