ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات 30 دی برگزار می شود

به گزارش مجله پزشکی، ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در هرات با همکاری سازمان توسعه تجارت و استانداری خراسان رضوی برگزار می شود.

ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات 30 دی برگزار می شود

این نمایشگاه با حضور شرکت های تولیدی و فعالان اقتصادی در زمینه های مختلف شامل خدمات فنی و مهندسی، تاسیسات، ماشین آلات، مصالح ساختمانی، راه سازی، آب، برق، انرژی، مخابرات، چاپ وبسته بندی، ماشین آلات کشاورزی، صنایع غذایی، فرش و لوازم خانگی، نساجی، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، خدمات فرهنگی و دیگر زمینه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی، از 30 دی ماه تا 30 بهمن برگزارمی شود.

نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات رسمی ایران و افغانستان، صاحبان صنایع، تجار و اعضای اتاق بازرگانی هرات افتتاح خواهد شد. همچنین شرکت کنندگان در جلساتی که با حضور تجار ایرانی و طرف های تجاری آنان برگزار می شود، حاضر خواهند شد.

طبق گفته مسئولان نمایشگاه،برای برگزاری این نمایشگاه هماهنگی هایی با سفارت و کنسولگری ایران در کابل و هرات، رایزن اقتصادی ایران در کابل و اتاق تجارت هرات اجرا شده است. همچنین از طرف اتاق تجارت هرات و سفارت ایران در کابل، از تجار کشور افغانستان جهت بازدید از نمایشگاه دعوت به عمل آمده است.

علاقه مندان برای نحوه مشارکت و ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به نشانی https://www.mccima.com/?id=67533 مراجعه کنند.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 834

به "ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات 30 دی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات 30 دی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید