طلا 9 دلار ارزان شد خبرنگاران

به گزارش مجله پزشکی، با افزایش ارزش سود اوراق قرضه آمریکا و تقویت دلار که از جذابیت طلا کاست، قیمت این فلز گران بها به کمترین میزان در نزدیکی 9 ماه گذشته رسید.

طلا 9 دلار ارزان شد خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، با افزایش ارزش سود اوراق قرضه آمریکا و تقویت دلار که از جذابیت طلا کاست، قیمت این فلز گران بها به کمترین میزان در نزدیکی 9 ماه گذشته رسید.

به گزارش رویترز، هر اونس طلا با 8.59 دلار کاهش 1688.93 دلار فروخته شد. این فلز گران بها تا به امروز 2 درصد از ارزش خود را طی این هفته از دست داده است.

ارزش اوراق خزانه داری آمریکا 10 ساله آمریکا بالای 1.5 درصد مانده است درحالی که ارزش دلار به بالاترین رقم 3 ماه گذشته رسید. هرچه ارزش سود اوراق خزانه داری آمریکا بیشتر بالا رود، هزینه نگهداری طلا که دارایی بدون بهره است بیشتر می شود.

میشائیل هوسون، تحلیلگر بازار گفت: افزایش سود اوراق قرضه، نتیجه طبیعی بهبود فعالیت های اقتصادی است و رئیس فدرال رزرو آن را تایید کرده است.

قرار است گزارش فرصت های در بخش غیرکشاورزی آمریکا امروز منتشر شود و انتظار می رود که 128 هزار فرصت شغلی در این ماه افزوده شود. در ماه ژانویه نیز 49 هزار فرصت شغلی به بازار کار آمریکا افزوده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 925

به "طلا 9 دلار ارزان شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلا 9 دلار ارزان شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید