فعالیت مشکوک در 48 هزار اکانت اداره مالیات کانادا بعد از حملات سایبری

به گزارش مجله پزشکی، اداره خزانه داری کانادا می گوید بعد از چند حمله سایبری در جولای و آگوست، فعالیت های مشکوکی در بیش از 48 هزار حساب متعلق به اداره مالیات کانادا پیدا نموده است.

فعالیت مشکوک در 48 هزار اکانت اداره مالیات کانادا بعد از حملات سایبری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ترکیبی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

خزانه می گوید حملات، که خبر آن ها قبلا اعلام شده بود، حساب های سازمان مالیات و جی سی کی را هدف قرار دادند که پرتالی آنلاین است که به وسیله آن کانادایی ها به بیمه اشتغال و خدمات مهاجرت دسترسی پیدا می نمایند.

حمله نمایندگان از روشی به نام credential stuffing استفاده کردند که از افرادی سوء استفاده می نماید که در چند پلتفرم مختلف از نام های کاربری و رمزهای عبور یکسانی استفاده می نمایند که ممکن است قبلا هک شده باشند.

این اداره اعلام نمود رمزهای عبور کاربران تحت تاثیر قرار نگرفت، اما اطلاعات ورود به سیستم 9300 تن از کاربران از سوی این نهاد حذف شده و با امید به جلوگیری از حملات بعدی، تماس دریافت با کاربرانی که اکانت آنها هک شده ، از مدتی قبل شروع شده است .

کانادایی هایی که پیام حذف اطلاعات ورود خود را دریافت نموده اند می توانند درخواست دریافت اطلاعات جدید نمایند یا از برنامه SecureKey Concierge استفاده نمایند که به کاربران اجازه می دهد به وسیله شرکایی از جمله بانک های عظیم به 269 سرویس دولتی دسترسی پیدا نمایند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 608

به "فعالیت مشکوک در 48 هزار اکانت اداره مالیات کانادا بعد از حملات سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مشکوک در 48 هزار اکانت اداره مالیات کانادا بعد از حملات سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید