قرارداد اینسینیه با یکی از تیم های MLS قطعی شد

به گزارش مجله پزشکی، یک منبع موثق در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا از قطعی بودن انتقال هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی به MLS در انتها فصل جاری اطلاع داد.

قرارداد اینسینیه با یکی از تیم های MLS قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، یکی از موثق ترین منابع خبری در فوتبال آمریکا اعلام نمود که لورنزو اینسینیه برای عقد قرارداد با تیم فوتبال تورنتو اف سی با مدیران این تیم به توافق رسیده است و در خاتمه فصل جاری به این تیم ملحق می گردد.

اینسینیه 30 ساله تا خاتمه فصل جاری با ناپولی قرارداد دارد اما ظاهراً باشگاه ناپولی حاضر نیست قرارداد او را با شروطی که این ستاره ملی پوش ایتالیایی می خواهد تمدید کند.

پبیش از این دو رسانه ایتالیایی، اسپورت مدیاست و اسپورت ایتالیا گزارش نموده بودند که اینسینیه احتمالاً راهی MLS خواهد شد و اکنون مایکل سینگ، یکی از نویسندگان سایت رسمی لیگ حرفه ای آمریکا، اعلام نموده است که اینسینیه با تورنتو توافق نموده است.

تورنتویی ها امیدوار هستند که بتوانند با پرداخت رقمی به باشگاه ناپولی، اینسینیه را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند اما باید دید که آیا مسئولان این تیم و خود بازیکن هم با این موضوع موافق هستند یا نه.

رابطه اینسینیه با اورلیو دلورنتیس مالک و رئیس باشگاه ناپولی چند سالی هست که تیره و تار شده و باشگاه هم کوشش خاصی برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام نداد.

اینسینیه در صورت پیوستن به تورنتو، با هموطنش سباستین جووینکو همبازی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1468

به "قرارداد اینسینیه با یکی از تیم های MLS قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد اینسینیه با یکی از تیم های MLS قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید