عطایی: از این شکست درس خوبی گرفتیم

به گزارش مجله پزشکی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از بازی مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم یاری خواهد نمود.

عطایی: از این شکست درس خوبی گرفتیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بهروز عطایی پس از شکست تیم ملی برابر ایتالیا اظهار کرد: بازی سختی بود و می دانستیم با تیم قهرمان دنیا رقابت می کنیم که در این هفته از مسابقات با تیم کامل خود آمده است. خیلی خوب نبودیم و مخصوصا در ست اول و دوم ایتالیا با سرویس ها و کارهای تدافعی خود اجازه نداد که در بخش حمله خوب عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این که بازی به خصوص در دو ست اول تحت کنترل ایتالیا بود اما در ست سوم با تغییراتی شرایط را تغییر دادیم، گفت: تا امتیاز 24 همه چیز خوب پیش رفت اما از آن امتیاز به بعد ستاره بی چون و چرای زمین یعنی جیانلی پشت خط سرویس رفت. چند سرویس با کیفیت بسیار بالا و بدون خطا زد تا کار تیم ایران را سخت کند. نتوانستیم از فرصتی که داشتیم استفاده کنیم و از امتیاز 24 به بعد توپ های ایران تبدیل به امتیاز نشد و ایتالیا در عین ناباوری ست سوم را پیروز شد.

عطایی در ادامه گفت: در بعضی شرایط سخت ستاره ها با استفاده از اطلاعات جریان بازی را تغییر می دهند، در عین حال کنترل ستاره ها سخت است. شاید اگر سید در زمین بود با یک حمله یا دفاع شرایط تغییر می کرد. درسی که از این بازی گرفتیم در آینده به تیم یاری خواهد نمود.

وی در ادامه درباره برنامه تیم ملی برای ملاقات برابر آمریکا توضیح داد: همه بازی ها سخت است. تیم آمریکا نیز با تمام قوا آمده و عملکرد آن ها تا اینجا عالی بوده است. تقابل با تیم هایی مانند آمریکا و ایتالیا همیشه سخت است و آن ها با کیفیت خود کار حریفان را سخت می نمایند. سعی می کنیم اشتباهات را کاهش دهیم تا این شانس را داشته باشیم که مقابل آمریکا به نتیجه خوبی برسیم.

وی در سرانجام تاکید نمود: همه تیم ها و مربیان از ایران تمجید کردند. با این تغییراتی که تیم ایران داشته، طبیعی است که دیرتر به ایده آل مدنظرمان برسیم. تیمی مثل آمریکا بدون بازیکنان بزرگی مثل ادرسون و راسل یا ایتالیا بدون بازیکنانی نظیر میکلتو، لاویا و جیانلی متفاوت خواهد بود. ایران یک تعداد بازیکن خود را از دست داده و این سال دوم است که با این بازیکنان کار می کنیم. عملکرد بازیکنان ایران نیز قابل قبول بوده اما هنوز راه زیادی تا رسیدن به اوج پیش رو داریم.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در لیگ ملت ها 2023 امروز (چهارشنبه 31 خرداد) مغلوب ایتالیا قهرمان دنیا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1673

به "عطایی: از این شکست درس خوبی گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عطایی: از این شکست درس خوبی گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید