سر مربی آمریکا:کار برای صعود تمام نشده، باید ایران را ببریم

به گزارش مجله پزشکی، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا گفت: حیف شد که انگلیس را نبردیم اما با این حال هنوز برای صعود شانس داریم و باید بازی بعدی مقابل ایران را با برد پشت سر بگذاریم.

سر مربی آمریکا:کار برای صعود تمام نشده، باید ایران را ببریم

گرگ براهلتر بامداد شنبه در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل انگلیس که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: واقعا حیف شد که نتوانستیم در این مسابقه به گل برسیم. خیلی دوست داشتم یکی از ضربات ایستگاهی ما گل می شد.

وی اضافه نمود: در مجموع به نتیجه ای که امشب مقابل انگلیس گرفتیم افتخار می کنم و از بازیکنانم تشکر می کنم که جنگیدند اما کار ما هنوز تمام نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا تاکید نمود: از الان به فکر بازی بعدی هستم، باید ایران را ببریم. ما باید روز سه شنبه ایران را ببریم چرا که می دانیم با پنج امتیاز حتما به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد. باید از همین لحظه فقط به فکر بازی بعدی باشیم و روی پنج امتیاز تمرکز کنیم.

تیم های انگلیس و آمریکا آدینه شب در دومین گروه رقابت های جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تساوی بدون گل سرانجام یافت. در نخستین ملاقات گروه هم تیم فوتبال ایران توانست با نتیجه 2 بر صفر مقتدرانه ولز را شکست دهد تا امید اصلی صعود از گروه دوم بعد از انگلیس محسوب گردد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1579

به "سر مربی آمریکا:کار برای صعود تمام نشده، باید ایران را ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سر مربی آمریکا:کار برای صعود تمام نشده، باید ایران را ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید