تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل در کوالالامپور؛ مالزی

به گزارش مجله پزشکی، اطلاعات ضروری

اختلاف ساعت با تهران: 4:30+

تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل در کوالالامپور؛ مالزی

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور ارزان از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

زبان رسمی: مالایی

واحد پول رسمی: رینگیت

شرایط آب و هوایی

آب و هوای کالالامپور، نسبت به هر منطقه دیگری در زمین، تغییرات کمتری را تجربه می نماید. هر روز در این شهر بسیار گرم و تا حدودی مرطوب، شب ها هم هوا گرم و تا حدودی مرطوب است. باران همیشه در تمام طول سال می بارد و از ماه ژوئن تا آگوست (اوت) بارش کمتر و زمین کمی خشک می گردد. ممکن است در بدترین ماه ها در شهر سیل جاری گردد، اما معمولا مدت زیادی به طول نمی انجامد.

برترین زمان برای رزرو هتل

کوالالامپور شهری است که تجارت نقشی تقریبا پررنگ در آن ایفا نموده و این موضوع تا حدودی به تعادل قیمت ها یاری می نماید. شلوغ ترین دوره در اطراف تعطیلات کریسمس و ماه های جولای و آگوست است که به تبع آن، گردشگران زیادی از سراسر جهان، روانه این شهر می شوند. مسلم است که در این مدت قیمت ها افزایش پیدا می نمایند و به بالاترین حد خود می رسند. از آنجایی که اقلیم کوالالامپور تقریبا در تمام طول سال ثابت است، می توان در هر موقعی از سال به این شهر سفر کرد. در هر صورت هتل ها و هاستل های کوالالامپور در تمام مدت سال قیمت های خوب و منطقی دارند.

برترین جاذبه ها و تفریحاتی که در کوالالامپور باید ببینید و انجام دهید

بازدید از باغ هیبیسکوس (Hibiscus Garden)

یکی از برترین نقاطی که می توان برای سفرهای ماه عسلی انتخاب کرد، باغ ها هستند. هیبیسکوس نام گل ملی مالزی است که برای حفاظت و نمایش زیبایی آن در کنار گل های متنوع دیگر، باغی را به آن اختصاص داده اند. این باغ درون پارک لیک گاردنز (Lake Gardens) واقع شده است. در باغ یاد شده می توانید به همراه همسرتان عاشقانه هایتان را با قدم زدن در میان بیش از 2,000 گونه گل رنگارنگ جشن بگیرید. علاوه بر زوج های جوان، کسانی که عاشق طبیعت هستند هم بی شک از قدم زدن در اطراف باغ لذت خواهند برد. آخر هفته ها در باغ هیبیسکوس بازاری برپا می گردد که می توانید در آن به خرید گل های زیبا مشغول شوید. خبر خوب اینکه در روزهای معمولی هفته، برای ورود به این مکان احتیاج به پرداخت هیچگونه هزینه ای ندارید، با این وجود آخر هفته ها و روزهای تعطیل باید 1 رینگیت (865 تومان) هزینه بپردازید.

پارک کامپونگ کوانتان فایرفلای (Kampung Kuantan Firefly)

برای سورپرایز کردن معشوقه تان می توانید بیرون از مرکز مالزی سفر و از پارک کامپونگ کوانتان دیدن کنید. این پارک پر از کرم های شب تابی است که با صدای ناهنجار و روشنایی خیره نماینده شان که آسمان شب را روشن می نماید، برای هر کسی مجذوب کننده است. با وجود اینکه گردشگران زیادی در پارک به چشم می خورند، اما زمانی که شما روی قایق کوچکی پارو می زنید و به سمت طبیعت شگفت انگیز کرم های شب تاب می روید، بقیه جهان به سادگی از نظرتان محو خواهد شد. پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید به صورت رسمی از همسرتان خواستگاری کنید، اینجا فرصت مناسبی برای این کار خواهد بود. هنگام بازدید از این ناحیه حتما از دفع نماینده حشرات بهره ببرید. بعلاوه اگر در طول فصل های موسمی از این مکان دیدن کردید، لباس مناسب برای مقابله با باران همراه داشته باشید. خوشبختانه اغلب قایق ها، در این موقع از سال دارای چتر هستند.

پارک تامان تاسیک تیتیوانگسا (Taman Tasik Titiwangsa)

پارک مذکور مکانی دوست داشتنی برای زوج های جوان کشور مالزی است که دنبال فضای باز وسیع به همراه دریاچه زیبا و نمایی بی نظیر از کوالالامپور می گردند، پس چرا شما از چنین تجربه ای غافل شوید. برای داشتن یک روز عاشقانه ایده آل، در اطراف پارک به آرامی قدم بزنید، روی چمن ها استراحت کنید و سوار بر قایق روی دریاچه Titiwangsa به همراه همسرتان پارو بزنید و از یک روز آرام و به یادماندنی لذت ببرید. ساده ترین راه برای سفر به پارک، استفاده از مونوریل است. این مکان تنها 10 دقیقه (پیاده) از شرق ایستگاه Titiwangsa فاصله دارد.

صعود بر فراز برج های پتروناس در مرکز شهر

اگر بالای برج های 452 متری پتروناس بروید، می توانید دیدی مناسب از خط افق کوالالامپور به دست بیاورید. بازدیدنمایندگان می توانند از دیدن منظره ها روی سطح پلی که دو برج را در طبقه های 41 و 42 به هم مرتبط می نمایند، لذت ببرند. اگر دوست دارید از این برج ها دیدن کنید، مجبورید ورودیه آن را که 85 رینگیت (73525 تومان) می گردد، بپردازید. متاسفانه برای خرید بلیط، محدودیت وجود دارد و تنها تعداد معدودی بلیط در روز به فروش می رسد که سریع هم تمام می شوند. پس در صورت تمایل باید زودتر در آنجا حاضر باشید. شب هنگام که چراغ های این برج ها روشن گردد، می توانید عکس های شگفت انگیزی را شکار کنید.

پارک کوالالامپور باترفلای (پارک پروانه)

یکی دیگر از نقاط مجذوب کننده و عاشقانه ای که درون پارک لیک گاردنز واقع شده است، پارک پروانه است. پناهگاهی آرام بدور از زندگی شهری که برای داشتن روزی آرام بسیار مناسب است. این پارک بعلاوه به طور اتفاقی بزرگ ترین پارک پروانه جهان است که بیش از 120 گونه مختلف در آن زندگی می نمایند. به نظر شما چه چیزی می تواند عاشقانه تر از قدم زدن در میان گیاهان گرمسیری و پروانه های زیبای در حال پرواز باشد؟ ضمناً، علاوه بر پروانه های بسیار زیبا، می توانید در این پارک، کرم های صدپا، پیله های کرم ابریشم و حشرات دیگری را دیدن کنید. می توانید بازدید از این مکان را با پارک پرندگان همزمان کنید.

آکواریوم KLCC

درست در مرکز شهر و کنار برج های دوقلوی پتروناس که بالاتر به آن ها اشاره کردیم، می توانید آکواریوم فوق العاده KLCC را پیدا کنید که در آن، انواع مختلفی از زندگی آبی را به نمایش گذاشته اند. گونه های متنوعی که از آب های مالزی و سراسر جهان به دست آمده اند. برای اینکه تجربه ای مضاعف داشته باشید، سعی کنید برنامه بازدید از آکواریوم را با زمان غذا دادن به جانوران دریایی همزمان کنید. بی شک غذا دادن به ماهیانی همانند پیرانا هیجان خاصی دارد که تا مدت ها از یادتان نخواهد رفت.

پارک پرندگان کوالالامپور

پارک پرندگان کوالالامپور بزرگ ترین محل پرواز آزاد پرندگان در سراسر جهان محسوب می گردد. در اینجا شما می توانید به همراه همسرتان در اطراف پارک قدم بزنید و از دیدنی گونه های مختلف پرندگان لذت ببرید. پرندگانی که در رنگ ها و سایز های مختلف، بالای سر شما به پرواز در می آیند. کافی است چشمانتان را ببنید و صدای این موجودات دوست داشتنی در میان محیطی سرسبز را تصور کنید، تا به ارزش این مکان به خوبی پی ببرید. از جمله فعالیت های تفریحی مجذوب کنندهی که می توانید در پارک پرندگان از آن لذت ببرید، غذا دادن به پرندگانی همانند عقاب ها و نوک شاخی ها به همراه دیدنی نمایش های جالبی از آن ها است.

روستای چشمه آب گرم کوالالامپور

پس از آن همه گشت و گذار و سفر عاشقانه، احتمالا کمی خستگی به تن تان می ماند، بنابراین چرا با رفتن به حمام چشمه آب گرم لذت سفر را برای خودتان دوچندان نکنید. بدون شک در شهری مانند کوالالامپور جایی بهتر از این چشمه آب گرم پیدا نخواهید کرد. جایی که کارمندان خوب، امکانات مناسب و درمان گران ماهر ساعات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. به علاوه اینکه، امکان ثبت نام برای زوج های جوان هم وجود دارد.

تهیه شده در خبرنگاران

منبع: کجارو
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1311

به "تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل در کوالالامپور؛ مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کوالالامپور ارزان: ماه عسل در کوالالامپور؛ مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید