مدیریت آموزش مجازی به یاری سامانه بومی

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، رضا استادی بخار مدیرعامل یک شرکت فناوری افروز با اشاره به طراحی و تجاری سازی سامانه هوشمند آموزش مجازی، مطرح نمود: نرم افزار مدیریت آموزش مجازی شرکت ما با ارائه امکانات کاربردی، امکانات گسترده ای در زمینه ارزیابی بهتر نتایج آموزش ها، عملکرد اساتید، شرایط پیشرفت فراگیران، مدیریت امور مالی، ارتقا کیفیت آموزشی و نیز ارتباطات موثر در کل فرآیند آموزش در اختیار مراکز آموزشی قرار می دهد.

مدیریت آموزش مجازی به یاری سامانه بومی

استادی، با بیان این که نرم افزار یادشده، سامانه ای جامع حاصل از تلفیق سامانه آموزشی، ارتباطی و نمایشگاهی است، مطرح نمود: بخش آموزشی نرم افزار، بستری برای برگزاری دوره های مختلف، کارگاه های تخصصی و مهارتی است.

وی اضافه کرد: در بخش نمایشگاهی این سامانه، تمامی فراورینمایندگان علاوه بر شرکت در دوره ها و گفتگو با افراد در زمینه کاری و سرمایه گذاری، می توانند در نمایشگاه آنلاین شرکت نمایند. این نمایشگاه به صورت تخصصی متمرکز بر تبادل دانش، معرفی راهکارها، محصولات و خدمات صنایع مختلف بوده و موجب توسعه استارتاپ ها و نوآوری می گردد.

این فعال فناور به مزایای سامانه هوشمند آموزش مجازی اشاره نمود و گفت: امکان تعریف محصولات حمایتی، مدیریت محصولات و نظرات، دسترسی به گزارش های تحلیلی و مدیریتی، مدیریت کاربران و بازدید نمایندگان از جمله مزایای نمایشگاه اختصاصی این سامانه است.

استادی درباره طیف مخاطبان این سامانه بیان نمود: مخاطبان این نرم افزار به گروه خاصی محدود نشده و به علت انعطاف پذیری بالای سامانه، تمامی مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی، در تمامی مقاطع تحصیلی، کارخانه ها، فراورینمایندگان و سازمان ها می توانند از آن بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت فناوری با اشاره به نمونه های داخلی و خارجی این محصول، مطرح نمود: نرم افزارهای برگزاری دوره های آموزشی، یا مدیریت آموزشی در دنیا و سطح کشور کم نیستند اما هیچ نمونه مشابهی در سطح فناوری این سامانه و جامعیت آن وجود نداشته و این سامانه اولین سامانه در این کلاس در سطح دنیا ست.

وی اضافه کرد: گستردگی و جامعیت بالای این نرم افزار، سامانه مدیریت آموزشی گیتا را به محصولی ایده آل برای صادرات تبدیل نموده است که با بین المللی کردن آن میتواند عایدیهای داری بالایی برای کشور به ارمغان بیاورد. نرم افزار ماژول ها و امکانات زیادی را به کاربران خود عرضه می نماید که از جمله این فناوری ها می توان به هوش مصنوعی که در برنامه ریزی آموزشی، مدیریت مراکز آموزشی و امنیت برگزاری آزمون و تلفیق آن با اینترنت اشیا که علاوه بر تسهیل آموزش برای گروه های خاص مانند افرادی کم توان، به اتوماسیون مدیریت مراکز یاری می نماید، اشاره نمود.

استادی بیان نمود: شرکت دانش بنیان گیتی افروز با توجه به احتیاج کشور به متخصصان در زمینه های مختلف فن آوری ها، به تربیت افرادی ماهر در حوزه های مختلف مشغول است. این افراد به نوبه خود در ساختار اصلی شرکت جذب و یا به شرکت ها و مراکز فراوریی دیگر معرفی می شوند. در کنار این، راهکارهای دیجیتالی در این سطح، با افزایش بهره وری و عملکرد صنایع در کشور و دنیا را توسعه داده و شکوفا می سازد که به نوبه خود به فراوری عایدی، افزایش اندازه اشتغال در کشور یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1674

به "مدیریت آموزش مجازی به یاری سامانه بومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت آموزش مجازی به یاری سامانه بومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید