ملی پوش ووشو: جوانگرایی باعث بالا رفتن انگیزه تیم شده است

به گزارش مجله پزشکی، یک عضو تیم ملی ووشو جوانگرایی اجرا شده در ترکیب تیم ملی ووشو را کاری حرفه یی می داند که باعث بالا رفتن سطح و انگیزه ملی پوشان است.

ملی پوش ووشو: جوانگرایی باعث بالا رفتن انگیزه تیم شده است

مهدی محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به این که جوانگرایی کاری حرفه یی است گفت: در حال حاضر می توانم بگویم که تیم ملی ووشو در بالاترین سطح واقع شده است و با جوانگرایی هایی که فدراسیون در تیم ملی انجام داده است همه ورزشکاران با روحیه و انگیزه بسیار بالا کار را ادامه و دنبال می نمایند. اختلاف بین تیم ملی و جوانان که می خواهند به این تیم بیایند کم شده است و همین دلیل پیشرفت ووشو است.

او در خصوص شرایط تیم ملی ووشو برای حضور در بازهای همبستگی کشورهای اسلامی نیز ادامه داد: اردوهای تیم ملی از 14 فروردین ماه شروع شده است و تا به امروز ادامه دارد که باعث ایجاد یک شرایط خوب در تیم شده است. تمرین هایی که آقای اوجاقی مد نظر داشت پرفشار بود و همه ملی پوشان با انرژی تمام تمرین ها را دنبال نموده اند و امیدوارم با شرایط خوبی که رییس فدراسیون و همه دوستان ووشو ایجاد نموده اند بتوانیم مدال های خوش رنگی کسب کنیم. سانداکار وزن 56- کیلوگرم تیم ملی ووشو با بیان این که قول مدال دادن سخت است اضافه نمود: در این دوره از مسابقه ها حریفان سختی در پیش رو داریم که کار را برای کسب مدال سخت می نماید اما شرایط ملی پوشان راضی نماینده است و امیدواریم که به مدال برسیم و قطعا برای مدال مسابقه خواهیم داد. اگر قول مدال نمی دهم به دلیل این است که کشورهایی مثل مصر، اندونزی، ترکیه و آذربایجان حریفان سرسختی هستند اما ما کوشش خود را می کنیم تا دل مردم را شاد کنیم.

محمدی در انتها به برنامه های تیم ملی اشاره نمود که باید بعد از این بازی ها برای انتخابی جام جهانی روسیه تمرین نمایند. این مسابقه های انتخابی 10 تیرماه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 17

به "ملی پوش ووشو: جوانگرایی باعث بالا رفتن انگیزه تیم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش ووشو: جوانگرایی باعث بالا رفتن انگیزه تیم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید