مورینیو: چلسی با تجربه اش مقابل شروزبری به پیروزی رسید

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران: آقای خاص تأکید کرد شاگردانش با تجربه خود بر حریف دسته چهارمی شان غلبه و به دور بعد جام اتحادیه انگلیس صعود نموده اند.

مورینیو: چلسی با تجربه اش مقابل شروزبری به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در پی رجحان 2 بر یک شاگردانش بر شروزبری دسته چهارمی و صعود آنها به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس در گفت و گو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت: چهار بازیکن ما یعنی دیدیه دروگبا، فیلیپه لوئیز، گری کیهیل و اسکار با وجود حضور در بازی یکشنبه مقابل منچستریونایتد عملکرد درخشانی در این ملاقات داشتند و الگوی شاخصی برای سایر بازیکنان بودند.

وی اضافه کرد: در کنار این چهار بازیکن، ما پتر چک و جان اوبی میکل را هم داشتیم که با وجود اینکه به طور مرتب بازی نمی نمایند نمونه شاخص حرفه ای گری بودند. همچنین جوان هایی همچون آندرس کریستنسن و ناتان آکه هم فوق العاده بودند. پس با توجه به اینکه انتظار بازی سختی را داشتم از نتیجه و عملکرد شاگردانم مقابل شروزبری رضایت دارم.

وی با ابراز امیدواری از رسیدن دیه گو کاستا و رامیرز به بازی پیش روی چلسی مقابل کوئینز پارک رنجرز بیان کرد: بازی سختی در زمین و آب و هوایی سخت، آنهم مقابل حریف سرسختی که تمام توان خود را برای به دردسر انداختن چلسی گذاشت، داشتیم. بازی برای آن دسته از بازیکنانی که در فصل جاری خیلی فرصت بازی پیدا نکرده اند و حتی آن دسته که در بازی یکشنبه مقابل شیاطین سرخ به میدان رفتند، ساده نبود ولی در نهایت با تجربه خودمان پیروز شدیم به پیروزی برسیم و راهی دور بعد این رقابت ها شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 114

به "مورینیو: چلسی با تجربه اش مقابل شروزبری به پیروزی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: چلسی با تجربه اش مقابل شروزبری به پیروزی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید