موسسه تحقیقاتی روبرت کخ: زنان باردار از سه ماهه دوم واکسینه شوند

به گزارش مجله پزشکی، موسسه روبرت کخ بیان کرد که این نهاد مستقل به دولت آلمان توصیه می نماید، واکسیناسیون را برای زنان باردار از سه ماهه دوم بارداری اجرا کند.

موسسه تحقیقاتی روبرت کخ: زنان باردار از سه ماهه دوم واکسینه شوند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی استریتس تایمز، موسسه روبرت کخ (RKI) اعلام نمود که این نهاد مستقل به دولت آلمان توصیه می نماید، واکسیناسیون را برای زنان باردار از سه ماهه دوم بارداری اجرا کند.

مؤسسه روبرت کخ یک موسسه دولتی و موسسه تحقیقاتی فدرال آلمان است که مسئولیت کنترل و پیشگیری از بیماری را بر عهده دارد.

مؤسسه روبرت کخ گفته است، این تصمیم پس از مشورت دقیق و ارزیابی شواهد موجود گرفته شد؛ پیش نویس توصیه هنوز باید به وسیله و کارشناسان متخصص حوزه آنالیز گردد، بنابراین هنوز این توصیه نهایی نیست، اگرچه انتظار می رود همین توصیه در هفته های آینده به مرحله اجرا برسد.

کمیسیون واکسن آلمان تا کنون، با استناد به شواهد کافی از ارائه توصیه ای صریح برای واکسیناسیون کووید 19 برای گروه زنان باردار خودداری نموده است.

وزارت بهداشت روسیه پیش از این در رهنمودهای واکسیناسیون کووید 19 اعلام نموده بود، زنان باردار از گروه های خطرناک باید پس از هفته 22 علیه ویروس کرونا واکسینه شوند؛ گروه پرخطر شامل زنان بارداری است که از چاقی، بیماری های مزمن ریوی، دیابت، بیماری های قلبی عروقی و انکولوژیک، بیماری های مزمن کلیه و کبدی رنج می برند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1205

به "موسسه تحقیقاتی روبرت کخ: زنان باردار از سه ماهه دوم واکسینه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسه تحقیقاتی روبرت کخ: زنان باردار از سه ماهه دوم واکسینه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید