نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی اولسان برابر نماینده ویتنام

به گزارش مجله پزشکی، مسابقات گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار گردید که در مهم ترین بازی ها نمایندگان کره جنوبی و ژاپن توانستند از سد حریفانشان عبور نمایند.

نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی اولسان برابر نماینده ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) برگزار گردید که نتایج این بازی ها به توضیح زیر است:

گروه F

کایا 0 - 1 پاتوم

ملاقات تیم های کایا فیلیپین و پاتوم تایلند از ساعت 14:30 برگزار گردید که این بازی در نهایت با پیروزی یک بر صفر به سود پاتوم به انتها رسید. تک گل پاتوم را یوین در دقیقه 83 به ثمر رساند.

اولسان هیوندای 3 - 0 ویتل

تیم های اولسان هیوندای کره جنوبی و ویتل ویتنام از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود اولسان به انتها رسید.

با این نتایج اولسان 15 امتیازی شد و در رده اول باقی ماند و پاتوم با 12 امتیاز در رده دوم نهاده شد همچنین تیم های ویتل و کایا به ترتیب در رده سوم و چهارم نهاده شدند.

گروه I

بیجینگ گوان 2 - 3 یونایتد سیتی

ملاقات تیم های بیجبنگ یونایتد چین و یونایتد سیتی فیلیپین که از ساعت 18:30 شروع شده بود در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود نماینده فیلیپین به انتها رسید.

تگو 1 - 3 کاوازاکی

ملاقات تیم های تگو کره جنوبی و کاوازاکی ژاپن از ساعت 20:30 شروع شد که این ملاقات با نتیجه سه بر یک به سود نماینده ژاپن به انتها رسید. هر سه گل کاوازاکی توسط لئوناردو دامیائو به ثمر رسید و تک گل تگو را ادگار به ثمر رساند.

با این نتایج کاوازاکی 15 امتیازی شد و جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کرد و تگو با 9 امتیاز در رده دوم نهاده شد. تیم های یونایتد سیتی و بیجینگ هم به ترتیب با چهار و یک امتیاز در رده سوم و چهارم نهاده شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1110

به "نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی اولسان برابر نماینده ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان آسیا ، پیروزی اولسان برابر نماینده ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید