اطری، نصیری و تیموری به ملاقات رده بندی راه یافتند

به گزارش مجله پزشکی، سه آزادکار تیم ملی کشتی ایران به ملاقات رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافتند.

اطری، نصیری و تیموری به ملاقات رده بندی راه یافتند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 8 بر 6 محمود جان شاوتاکوف از ازبکستان را شکست داد وی در دور بعد مقابل یوکی تاکاهاشی از ژاپن با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، اطری به گروه بازنده ها رفت. وی ابتدا در این گروه نویسون پینای از تایلند را با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی شکست داد تا عصر امروز در ملاقات رده بندی به مصاف کیم سانگ گون از کره جنوبی برود. (در این وزن یوکی تاکاهاشی از ژاپن و زانابازار زاندانبود از مغولستان به ملاقات فینال رسیدند.)

در وزن 65 کیلوگرم میثم نصیری در دور اول با نتیجه 8 بر 5 میرژان آشیروف از قزاقستان را شکست داد وی در دور بعد مقابل باجرانگ از هند با نتیجه 7 بر 5 بازنده شد اما با حضور این کشتی گیر هندی در ملاقات فینال، نصیری برای ادامه کار به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل سیروجدین حسن اف از ازبکستان با نتیجه 8 بر 3به پیروزی رسید و به ملاقات رده بندی راه یافت. نصیری در این ملاقات با کوک گوانگ کیم از کره شمالی مبارزه می نماید. (در این وزن لی سئونگ چول از کره جنوبی و باجرانگ از هند در ملاقات فینال حضور دارند.)

در وزن 74 کیلوگرم بهمن تیموری در دور اول با نتیجه 5 بر 5 مقابل مسلم اولایف از قرقیزستان بازنده شد اما با توجه به حضور حریفش در ملاقات فینال، تیموری راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه بیونگ مین گانگ از کره جنوبی را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و به ملاقات رده بندی رفت تا عصر امروز برای کسب مدال برنز با سوباسا آسایی از ژاپن کشتی بگیرد. (بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان و مسلم اولایف از قرقیزستان فینالیست های این وزن هستند.)

در وزن 97 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مینوون سه او از کره جنوبی را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، شهبازی در این مرحله نااویا آکاگوما از ژاپن را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد و راهی ملاقات فینال شد. حریف وی در این ملاقات ماگومد ابراگیم اف دارنده مدال برنز المپیک برزیل از ازبکستان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 211

به "اطری، نصیری و تیموری به ملاقات رده بندی راه یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطری، نصیری و تیموری به ملاقات رده بندی راه یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید