نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد

به گزارش مجله پزشکی، سرپرست دانشگاه تهران در بازدید از مجموعه خوابگاه های کوی دانشگاه تهران از برنامه نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران اطلاع داد.

نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی سرپرست دانشگاه تهران ضمن بازدید از خوابگاه چمران و اراضی پیرامون آن، به برنامه نهضت خوابگاه سازی اشاره نمود و گفت: عزم جدی به منظور توسعه خوابگاه ها به ویژه خوابگاه های متأهلین وجود دارد.

سرپرست دانشگاه تهران، اداره کل پشتیبانی و طرح های عمرانی دانشگاه را مأمور کرد تا مطالعات اولیه به منظور اجرای طرح های توسعه خوابگاه های دانشجویی به صورت جدی دنبال گردد.

مقیمی بعلاوه ضمن بازدید از سلف سرویس کوی دانشگاه تهران، در جریان نحوه پخت و کیفیت غذای دانشجویان نهاده شد و توصیه های لازم را به پیمانکار و ناظران ارائه کرد.

سرپرست دانشگاه تهران در ادامه با حضور در ساختمان اداری کوی دانشگاه ضمن ملاقات با کارکنان و تقدیر از کوشش های آنها، به ویژگی های کار کردن در کوی دانشگاه اشاره نمود و گفت: خدمت به دانشجویان بخصوص دانشجویانی که از شهر های مختلف کشور در مجموعه بزرگ خوابگاه های دانشگاه سکونت دارند، ارزشمند است و اجری اخروی خواهد داشت.

سید محمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران در شروع بازدید از سلف سرویس و فضا های اداری کوی دانشگاه، با حضور بر مزار شهید گمنام کوی دانشگاه تهران به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1315

به "نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهضت خوابگاه سازی در دانشگاه تهران کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید