نکات مهم در تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن منزل

به گزارش مجله پزشکی، یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای ایجاد حسی دلپذیر و نمایی زیبا در دکوراسیون اتاق نشیمن ، نقشه ریزی و برنامه ریزی دقیق برای سانت سانت فضای اتاق نشیمن است. بطوریکه این نقشه ریزی دقیقا در راستای شرایط محیط باشد و نه در مقابل آن. چیدمان صحیح در اتاق نشیمن، مهمانانتان را به بهترین شکل ممکن سرگرم می نماید و محیطی سرشار از راحتی و آسایش را در هنگام تماشای تلویزیون یا انجام بازیهای کامپیوتری در کنار هم فراهم می نماید. برای مثال دکور اتاق نشیمنی که فضایی مربعی دارد با اتاقی که شکلی مستطیلی و طویل دارد به مقدار زیادی متفاوت خواهد بود و هر کدام چالش ها و قوانین مربوط به خود را خواهند داشت. اگر فضای باز و عظیم برای تزیین اتاق نشیمن در اختیار دارید می توانید برای تفکیک فضای نشیمن از دیوارهای مختلف ازجمله دیوارهای آجری، پارتیشن های پیش ساخته و دیوارهای شیشه ای بهره ببرید و بین دو قسمت دیوار کشی کنید. همچنین می توانید از دیوارهای شناور برای اینکار بهره ببرید این دیوارهای به سقف نمی رسند و قسمت بالای آنها باز است، در حالی که دو قسمت از فضا را جدا می نمایند مانعی برای عبور نور و روشن کردن تمام قسمت های نشیمن ایجاد نمی نمایند.

نکات مهم در تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن منزل

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

برای زیبایی هرچه بیشتر اتاق نشیمن می توانید از عناصری مانند قفسه ها و کتابخانه های ایستاده بهره ببرید. کتاب های رنگارنگی که در کتابخانه قرار می دهید می تواند حکم لوازم دکوری را نیز داشته باشند؛ با همین کار ساده رنگ های جدیدی را به فضای اتاق اضافه خواهید کرد. پرده ها نقش بسیار مهمی در دکوراسیون کلی خانه و اتاق نشیمن ایفا می نمایند. بهتر است پرده ها را با تِم کلی دکوراسیون هماهنگ کنید و پارچه هایی مناسب برای پنجره بهره ببرید. پارچه هایی که رنگ روشن دارند بدلیل قرار دریافت در مقابل نور خورشید پس از مدت کوتاهی درخشندگی خود را از دست می دهند بنابراین توصیه می گردد از رنگ های ملایم تر در پرده ها بهره ببرید. با استفاه از مبلمان هم می توانید سبک دکوراسیون خود را معین کنید. اگر فضایی یکپارچه در قسمت پذیرایی و نشیمن دارید می توانید با قرار دادن مبلمانی با سبک متفاوت در هر قسمت فضا را براحتی تفکیک کنید. برای مثال می توانید فضای نشیمن را با مبل های مدرن و فضای پذیرایی را با مبل های کلاسیک تزیین کنید. در شکل های زیر نمونه هایی زیبا از مدل دکوراسیون و چیدمان اتاق نشیمن های شیک را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 366

به "نکات مهم در تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در تزیین دکوراسیون اتاق نشیمن منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید