اجرای بازسازی خانه با تأکیدی بر طرح باز در سال 2020

به گزارش مجله پزشکی، خانه ها بعد از گذشت چند سال دچار مشکلاتی می شوند و به تعمیرات اساسی احتیاج پیدا می نمایند. در چنین زمانی است که افراد به فکر نوسازی یا بازسازی خانه می افتند. در چنین حالتی احتیاج به یک متخصص مانند معمار یا طراح داخلی و دکوراسیون برای انجام بازسازی کاملاً احساس می گردد.

اجرای بازسازی خانه با تأکیدی بر طرح باز در سال 2020

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اجرای بازسازی خانه با تأکیدی بر طرح باز

بسیاری اوقات پیش می آید که بعد از چند سال زندگی، مسئله بازسازی خانه مطرح می گردد. خانه ها بعد از گذشت چند سال دچار مشکلاتی می شوند و به تعمیرات اساسی احتیاج پیدا می نمایند. گاهی نیز افراد تصمیم می گیرند که برای تنوع، اقدام به بازسازی و تغییر مدل و طرح خانه داشته باشند. در چنین حالتی احتیاج به یک متخصص مانند معمار یا طراح داخلی و دکوراسیون کاملاً احساس می گردد. بعضی از افراد نیز به دلیل داشتن توانایی لازم در مدیریت هزینه ها و مصالح و همچنین داشتن خلاقیت بالا، خود نسبت به بازسازی خانه اقدام می نمایند.

در چنین حالتی بخش زیادی از هزینه ها ممکن است کاهش پیدا کند، اما اگر خودسرانه و بدون داشتن آگاهی و اطلاعات کافی دست به این کار بزنید، شاید برعکس، هزینه های گزافی در انتظار شما باشد. از طرفی انجام این کار، وقت و انرژی زیادی را از شما می گیرد، پس بهتر است که سنجیده برای بازسازی اقدام کنید.

در ادامه ما یک نمونه از اجرای بازسازی خانه را برای شما آورده ایم و با هم آن را آنالیز می کنیم. مرور پروژه های پیشین می تواند به شما در این زمینه یاری فراوانی کند. بنابراین تا سرانجام با ما همراه باشید.

بازسازی خانه در اکوادور

پروژه ای که امروز قرار است برای شما مطرح کنیم، یک آپارتمان واقع در آکویل، اکوادور است که احتیاج به یک بازسازی خانه اصلی داشت و این تیم با استعداد معماران و طراحان در استودیوی Quiles Jarrin بود که چالش تبدیل آن به یک فضای منحصر به فرد را به عهده گرفت. این آپارتمان دارای 120 متر مربع مساحت کل بوده و در مرکز تاریخی شهر واقع شده است که منظره ای مطبوع از تمام ساختمان های زیبا، در اطراف آن منطقه به شما می دهد. اکنون با هم قدم های برداشته شده توسط این گروه خلاق را آنالیز می کنیم.

اول از همه، پس از تخریب دیوارهای داخلی خانه، آپارتمان بازتر، جادار و مطبوع تر شد. نکته مثبت در این پروژه این بود که، صاحبان بازسازی خانه، ایده کلی روشنی از تغییراتی که می خواستند ایجاد نمایند، داشتند و همین موضوع، هم یاری زیادی به خودشان می کرد و هم به مجریان بازسازی. آن ها خواستار جداسازی کمتری بین اتاق های مختلف در خانه بودند، که منجر به تصمیم گیری معماران برای حذف کامل بسیاری از دیوارهای داخلی شد. در چنین حالتی است که طرح کف باز شکل می گیرد. مجموعه ای از ستون های پشتیبانی در جای خود باقی مانده و به آرامی یک طرح کف باز و یکپارچه شکل گرفته است.

یک محوطه باغ جدید داخلی به بازسازی خانه وارد شد، که شبیه به یک حیاط کوچک است.

لیست خرید 41 مدل بهترین منقل سفری ارزان قیمت

یکی از مهمترین اهداف این بازسازی، نشان دادن زیبایی های طبیعی مواد به کار رفته شده بود.

توجه به ساختار در بازسازی خانه

سقف بلند 3 متری، یکی از مهمترین نقاط آپارتمان است. این سقف، یک سطح عظیم از بتن در معرض دید را با یک بافت و ظاهر ناهموار نشان می دهد. سقف بیانگر تمایل به پذیرش شرایط طبیعی مواد و آشکار ساختن شرایط ناتمام آن ها، به جای کوشش برای پوشاندن همه نواقص است. این امر، ظاهری بسیار منحصر به فرد به آپارتمان می بخشد و ایده بازسازی خانه مدرن را به وجود می آورد. طراحی داخلی جدید، شامل باغی است که باعث ایجاد نور، رنگ و طراوت در خانه می گردد و احساسی از یک محیط جنگلی را منتقل می نماید.

همچنین، نور طبیعی تقویت شده و نقش بسیار مهمی در طراحی و بازسازی جدید این مکان دارد. تعدادی از دیوارهای داخلی، توسط پنجره هایی جایگزین شده که فضای سبز را نمایش می دهد. همچنین گفتنی است که ویژگی های پالت تک رنگی در سراسر این آپارتمان زیبا، با تأکید زیاد بر ظرافت های تیره، کاملاً متنوع است.

در هسته بازسازی خانه، قسمت اجتماعی قرار گرفته است که به لطف باغ داخلی، دارای یک موج زیبای داخلی و خارجی است.

همچنین تأکید زیادی بر نور طبیعی و تهویه در کل آپارتمان شده است.

طرح باز و بازسازی جدید، از قطعات مبلمان چند منظوره که به صورت سفارشی طراحی شده اند، استفاده می نماید.

یک قفسه کتاب طولانی در طول سقف اجرا می گردد که به عنوان یک تصویر بصری بین فضاهای باز عمل می نماید.

خرید اینترنتی 30 مدل میت رزمی چرمی و زیپ دار

پالت رنگ تیره با پوشش و مواد ناهموار و زمخت به خوبی کنار هم قرار می گیرند.

پنجره های عظیم در بازسازی خانه، چشم انداز زیبایی از مرکز شهر تاریخی را قاب می نمایند و نمای ساختمان های اطراف را به نمایش می گذارند.

خرید اینترنتی 39 مدل بهترین قایق بادی موجود در بازار

منبع: اتاق
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 469

به "اجرای بازسازی خانه با تأکیدی بر طرح باز در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بازسازی خانه با تأکیدی بر طرح باز در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید