هتل ها تعطیل نشدند

به گزارش مجله پزشکی، با اعلام محدودیت برخی مشاغل همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، رییس جامعه هتلداران ایران گفت: هتل ها و سایر اقامتگاه های رسمی همچنان باز خواهند ماند.

هتل ها تعطیل نشدند

ایسنا: در حال حاضر 257 شهرستان قرمز و 129 شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت از و به شهرهای با شرایط قرمز و نارنجی ممنوع است. فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار نیز در شهرهای قرمز ممنوع شده است. با این حال هتل ها و اماکن اقامتی قرار است به فعالیت خود ادامه دهند.

هتل ها و اماکن اقامتی در گروه شغلی یک دسته بندی شده اند که طبق اعلام ستاد کرونا در شهرهای قرمز و نارنجی می توانند باز بمانند. هرچند در برخی شهرهای مسافرپذیر ادامه فعالیت اماکن اقامتی به تصمیم و نظر ستاد استانی کرونا منوط شده است. جمشید حمزه زاده با تایید این شرایط به ایسنا گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه ای در ارتباط با تعطیلی یا محدودیت فعالیت مراکز اقامتی دریافت نشده است.

رییس هیأت مدیره جامعه هتلداران ایران با بیان این که هتل ها و سایر اماکن اقامتی رسمی و دارای مجوز طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در تمام شهرها می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اظهار کرد: اتفاقا در شرایط پرخطر کرونا و در شهرهای قرمز وجود هتل ها برای ماموریت ها و مسافرت های ضروری به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی کاملا ضروری است.

بیشتر بخوانید:

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 998

به "هتل ها تعطیل نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ها تعطیل نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید