ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می رویم

به گزارش مجله پزشکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای نباختن و کسب امتیاز مقابل تراکتور قرار می گیریم و امیدوارم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می رویم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال پیکان که به دلیل تأخیر در زمان پرواز و برنامه تمرینی تیمش در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور حضور پیدا نکرد، با ارسال ویدئو نظراتش را در مورد ملاقات فردا گفت.

وی گفت: خوشحال هستیم که دوباره به تبریز آمدیم. تبریز شهری است که واقعاً لیاقت داشتن دو تیم در لیگ برتر و حضور نماینده در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در چهار راه های این شهر کودک کار نمی بینیم و از این بابت خوشحالی ما دوچندان است.

سرمربی پیکان ادامه داد: بازی بسیار سخت و حساسی مقابل تراکتور خواهیم داشت. این تیم برای کسب سهمیه آسیا و ما برای سقوط نکردن به دسته اول می جنگیم. امیدوارم فرایند خوبی که داشتیم و در 4 هفته شکست نخوردیم را در تبریز ادامه بدهیم. برای نباختن و کسب امتیاز بازی می کنیم و امیدوارم با دست پر تبریز را ترک کنیم.

ویسی در مورد شرایط مصدوم و محرومان تیمش برای ملاقات با تراکتور گفت: برای بازی فردا محروم نداریم، اما 2،3 بازیکن مان مصدوم هستند که امیدوارم برای بازی فردا برسند.

وی در سرانجام گفت: بازی ها رفته رفته حساس و حساس تر می گردد. بر همین اساس از کمیته داوران و ناظران مسابقات انتظار داریم که نظارت شان را چه در لیگ برتر و چه لیگ یک بهتر نمایند تا خدایی نکرده در هفته های سرانجامی شائبه ای پیش نیاید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 553

به "ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: برای نباختن و کسب امتیاز به مصاف تراکتور می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید