پیغام رئیس جمهوری در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری

به گزارش مجله پزشکی، روحانی در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری گفت که یکی از راه های رسیدن به توسعه، صنعت گردشگری است.

پیغام رئیس جمهوری در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری

روحانی در مراسم بزرگداشت روز دنیای گردشگری گفت:

گردشگری امر پیچیده ای است و باید سرمایه و فناوری لازم را برای این امر جذب کنیم. تمامیت ارضی حاکمیت ملی و استقلال کشور به خوبی دفاع نمایند و روزی است ملت ما و جوانان ما همان آمادگی را برای دفاع از کشور دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی ادامه داد که ایران جزو 10 کشور اول دنیا از نظر جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اقلیمی است. روز گردشگری را گرامی می داریم و موضوع گردشگری به عنوان یکی از سکوهای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت کشور می دانیم، یکی از موضوعاتی که حداقل در 100 سال اخیر همیشه دنبال آن بودیم دست یافتن به توسعه همه جانبه مطلوب در کشور بود حالا نامش را توسعه بگذاریم پیشرفت بگذاریم یا از واژه دیگری استفاده کنیم اساس توسعه متوازن و جامع به عنوان هدف مهم برای ملت ایران حداقل از زمان مشروطه تا امروز مدنظرمان بوده.

روحانی در ادامه گفت:

اینکه چگونه ما می توانیم به این نقطه مطلوب دست یابیم استقلال مالی کشور، خوداتکایی در محصولات مهم بیشتر گردد و زندگی مردم توأم با تعالی مادی و معنوی باشد و جایگاه ایران در منطقه و دنیا در جایگاه مطلوب ملت ایران و در شأن ملت ایران قرار گیرد، بی تردید یکی از راه های توسعه صنعت گردشگری است، صنعت گردشگری با توجه به ابعاد مختلف و فراوانی که دارد می تواند یکی از راه های نزدیک برای اشتغال زایی جوانان ما دارد.

روحانی اضافه نمود که سیاست تعامل سازنده یکی از سیاست های اصلی دولت یازدهم و نظام جمهوری اسلامی است.

منبع: کجارو / bornanews.ir
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1499

به "پیغام رئیس جمهوری در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس جمهوری در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید