چگونه با تور ولی مقرون به صرفه به سفر برویم؟

به گزارش مجله پزشکی، سفر مقرون به صرفه با تور

این روزها مردم دنیا به شیوه های مختلفی سفر می نمایند و سفر مقرون به صرفه با تور و به صورت گروهی به همراه یک راهنما به مقصدهای ناشناخته یکی از پرطرفدارترین شیوه سفر است. با این حال، سفر کردن چه به تنهایی و چه با تور و گروهی در روزهایی که بیشتر افراد با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نمایند، بسیار مشکل خواهد شد. بسیاری از افراد در این گونه شرایط به طور کلی قید سفر را می زنند و دیگر به آن فکر نمی نمایند اما مگر می گردد به تغذیه روح نپرداخت و غذای روح را فراموش کرد؟ اگر استرس ناشی از خرج کردن و بودجه اقتصادی را کنار بگذارید، می توانید واقع بینانه برنامه ریزی کنید و به سفر بروید. در این مطلب خبرنگاران راهکارهایی را برای کاهش هزینه در سفرها و تورهای خارجی به شما ارائه و پیشنهاد می دهیم که بتوانید همچنان سفر خود را انجام دهید.

چگونه با تور ولی مقرون به صرفه به سفر برویم؟

راهکارهای کاهش هزینه در سفر با تور

اگر چه خیلی از افراد تنهایی سفر کردن را ترجیح می دهند اما اگر در پی هزینه های کمتری هستید، سعی کنید این روزها گروهی سفر کنید. در سفرهای گروهی قیمت ها و هزینه ها در بین گروه سرشکن می گردد و می توانید در خیلی از هزینه ها صرفه جویی کنید. قبل از سفر خود سعی کنید که راجع به مقصد خود بسیار تحقیق کنید. مسیرها و دسترسی ها را در آن کشور بدانید. هزینه های سفر به مقصدتان را در بیاورید و خلاصه جواب هر سوالی که دارید را پیدا کنید. در دنیای امروز اگر بدون دانش و برنامه ریزی به جایی سفر کنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های اضافی یا گزافی بشوید. برای هر مقصدی در دنیا که قصد سفر مقرون به صرفه با تور به آنجا را دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما مطالب راهنمای سفر و آشنایی با جاذبه های آن شهرها را در مجله اینترنتی خبرنگاران مطالعه کنید. نمونه چنین مطالبی را در زیر می تونید بخوانید:

راهنمای سفر به تایلند

اقامت در تورهای مسافرتی

به عنوان مثال برای رزرو اتاق خود در هتل هر کشوری که به آن سفر می کنید، اگر اتاق یک تخته بخواهید هزینه بیشتری را باید به نسبت اتاق دو تخته، سه تخته یا چند تخته پرداخت کنید. در سفرهای پیش رویتان سعی کنید تا با دوستان خود و حداقل در گروه های بین 2 تا 5 نفره سفر کنید. در این صورت به راحتی می توانید به سراغ هتل هایی بروید که دارای اتاق های دو تخته و 3 تخته با هزینه اقامتی کمتر هستند. اگر هم تنها در سفر مقرون به صرفه با تور شرکت می کنید باید با این موضوع که با فرد غریبه دیگری هم اتاق شوید، مسئله ای نداشته باشید. بعد از این مورد، باید در انتخاب هتلی که برای اقامت انتخاب می کنید، دقت کنید. هر کشور و شهری از هتل های جورواجور و با قیمت های مختلف آماده پذیرایی از گردشگران است. ابتدا بودجه خود را برای اقامت تعیین کنید. سپس با توجه به بودجه خود در پی هتلی بگردید که از پس هزینه آن بربیایید.

انتظارات خود را از هتلی که می خواهید در آن باشید بنویسید. گاهی شما در پی اقامتی لوکس و راحت هستید ولی نمی توانید که به مدت یک هفته هزینه چنین هتلی را پرداخت کنید. پس زمان اقامت خود را کمتر کنید ولی به هتلی که دوست دارید بروید. سعی کنید در سفر مقرون به صرفه با تور آن تورهایی را انتخاب کنید که به شما اجازه انتخاب بین هتل های بیشتری برای اقامت می دهند. به عنوان مثال، در تورهایی که برای کشور تایلند و تور بانکوک + پوکت که در آژانس مسافرتی خبرنگاران برگزار می گردد شما می توانید از بین 29 هتل معرفی شده در بین هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره های لوکس بسته به بودجه خود یکی را انتخاب کنید. در نتیجه دست شما برای انتخاب هتل بازتر از دیگر آژانس ها خواهد بود.

بعلاوه سعی کنید هتل هایی را برای اقامت انتخاب کنید که به جاذبه های گردشگری آن شهر نزدیک باشد تا به راحتی بتوانید با کمی پیاده روی خود را به آنجا برسانید. هیچ چیز بهتر از ورزش و پیاده روی حتی در سفرهای مقرون به صرفه با تور نیست.

پرواز در سفر مقرون به صرفه با تور

زمانی که توری را خریداری می کنید با پرداخت مبلغ تور در واقع هزینه بلیط هواپیما، هتل و اقامت خود برای چند روز و شبی که در آن کشور هستید، ترانسفر فرودگاهی، ویزا و بسیاری دیگر از امکانات را پرداخت نموده اید. در بین تورهایی که برگزار می گردد سعی کنید تور مسافرتی را انتخاب کنید که امکانات بیشتر و با هزینه های کمتر را به شما پیشنهاد می دهد. سفر مقرون به صرفه با تور زحمت تهیه بسیاری از احتیاجمندی هایتان در مقصد را، از روی دوش شما بر می دارد. به طور مثال در تورهایی که در خبرنگاران خریداری می گردد، می توانید جدای از بلیط هواپیما و اقامت، ویزای توریستی به کشور مقصد، ترانسفر فرودگاهی تا هتل، صبحانه رایگان، هزینه بلیط پروازهای داخلی، یک گشت در شهرهای مقصد، سیم کارت رایگان گروهی، بیمه مسافرتی و راهنمای فارسی زبان را دریافت کنید. در نتیجه هزینه بسیاری از امکانات را گروهی پرداخت نموده اید. به عنوان مثال اگر تنها سفر کنید، مجبور به پرداخت هزینه سیم کارت، راهنمای فارسی زبان یا کرایه تاکسی و حمل و نقل به تنهایی هستید، در صورتی که این هزینه در تورهای گروهی بین افراد تقسیم می گردد.

غذا خوردن در سفر

بعد از هزینه اقامت و پرواز در سفر با تور نوبت به هزینه خورد و خوراک می رساند. سفر با تورهایی که در ناهار و شام دست شما را باز می گذارند، از نظر مالی به صرفه تر است. چرا که به راحتی و با توجه به بودجه خود می توانید غذای خود را بخرید. اگر مواد غذایی به همراه دارید، خودتان آشپزی کنید یا در پی معروف ترین خیابان ها با غذاهای خیابانی بگردید. اگر چه برای غذاهای خیابانی همواره گفته می گردد که احتیاط کنید تا مریض نشوید اما با کمی دقت و انتخاب غذای خیابانی گیاهی یا غذایی که فاسد نمی گردد به راحتی می توانید در سفر مقرون به صرفه با تور هم غذای سالم و هم مقرون به صرفه بخرید. در واقع یکی از مواردی که برای صرفه جوی و کم کردن هزینه ها به کار می آید، کم کردن گزینه های خورد و خوراک است.

اگر چه ورودی جاذبه ها و بسیاری از تفریحات در هر کشوری فرق دارد اما برای لذت بردن از سفر و سفر رفتن در این مواقع، سعی کنید جاذبه ها و تفریحاتی را در کشور مقصد انتخاب کنید که احتیاج به پرداخت هزینه نداشته باشد یا هزینه آن به صورت گروهی دریافت گردد تا مبلغ کمتری را پرداخت کنید. یادتان باشد در روزهایی که زندگی سخت تر می گردد بیشتر به سفر احتیاج داریم تا بتوانیم همچنان روحیه شاداب و سرزنده خود را حفظ کنیم و خلاقیت خود را بالا ببریم. اگر قصد سفر مقرون به صرفه با تور به هر نقطه از دنیا را دارید یا تنها می خواهید که پرواز و هتل خود را بخرید، می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید یا اپلیکیشن خبرنگاران خود را بر روی گوشی خود نصب کنید یا برای مشاوره و هدایت بیشتر با شماره 8540-021 تماس بگیرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1383

به "چگونه با تور ولی مقرون به صرفه به سفر برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با تور ولی مقرون به صرفه به سفر برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید