کاهش 8 تا 14 درجه ای دمای هوای اصفهان

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از کاهش 8 تا 14 درجه ای دمای هوا از امروز تا اوایل روز دوشنبه هفته پیش رو خبر داد.

کاهش 8 تا 14 درجه ای دمای هوای اصفهان

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: باتوجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از امروز (جمعه-5 دی ماه) تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری شاهد کاهش 8 تا 14 درجه ای دمای هوا در بیشتر مناطق استان به ویژه شمال، شرق و غرب استان خواهیم بود.

وی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت: باتوجه به کاهش محسوس دمای هوا، حفاظت از شبکه های آب، برق، تاسیسات و بخش کشاورزی در برابر سرما و یخبندان ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان همچنین بر رعایت اصول ایمنی در معابر و جاده ها در برابر یخ زدگی و استانداردهای ایمنی در به کارگیری وسایل گرمایشی تاکید کرد.

شیشه فروش در ادامه با اشاره به سالروز وقوع زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، گفت: ظرفیت های مدیریت بحران استان کماکان در جهت همکاری همه جانبه در اجرای طرح های پیشگیری و کنترل همه گیری کرونا و آموزش همگانی در اجرای پروتکل های بهداشتی و نیز پیشگیری و کاهش اثرات حوادث طبیعی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 817

به "کاهش 8 تا 14 درجه ای دمای هوای اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 8 تا 14 درجه ای دمای هوای اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید