کدام شهرها بیشترین آسمان خراش ها را دارند؟

به گزارش مجله پزشکی، شهرهایی با بیشترین آسمان خراش ها

برخی از شهرها را با تماشا عکس دورنمای شهری و آسمان خراش های آن ها به راحتی می شناسیم، آسمان خراش ها از نشانه های پیشرفت هر شهری هستند. برج امپایر استیت نیویورک، برج خیلفه دبی و برج های دوقلوی پتروناس مالزی از معروف ترین آسمان خراش های جهان هستند. می خواهیم شهرهایی که بیشترین آسمان خراش ها را دارند به شما معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

کدام شهرها بیشترین آسمان خراش ها را دارند؟

هنگ کنگ، چین

هنگ کنگ برای کشورهای آسیایی نزدیک خود مثل فیلیپین، تایلند، اندونزی و حتی مالزی محلی محبوب برای خرید و جاذبه های گردشگری است و این به علت این است که شرکت های اداری و بیزنسی زیادی اداره ها و فروشگاه های خود را در این شهر تاسیس نموده اند. بیش از 1300 آسمان خراش در این منطقه تجاری چین قرار گرفته است که هنگ کنگ را یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا نموده است.

نیویورک سیتی، نیویورک

پارک مرکزی، مرکز تفریحی مدیسن اسکوئر گاردن، ساختمان امپایر استیت، مجسمه آزدی و حتی وال استریت، نیویورک را تبدیل به یکی از مکان های دنیا با بیشترین تعداد آسمان خراش نموده است. بیش از 573 آسمان خراش در این شهر ساخته شد تا شرکت های بین المللی دنیا بتوانند در نزدیکی یکی از فعال ترین مراکز تجاری دنیا، بورس نیویورک باشند.

توکیو، ژاپن

توکیو مرکز بازرگانی، تفریحی، آموزشی، اقتصادی و حتی خودروهای ژاپن است و یکی از شلوغ ترین دورنمای شهری دنیا را دارد که با بیش از 347 آسمان خراش که تعداد آن ها روز به روز هم بیشتر می گردد این دورنمای شهری حتی شلوغ تر از این هم می گردد.

دبی، امارات

بدون شک امارت با برج خلیفه که در میان بیش از 240 آسمان خراش دیگر در شهر دبی قرار گرفته یکی از مجذوب کننده ترین چشم اندازهای شهری را دارد. این شهر با بازارهای متنوع خود فرصت این را برای شرکت های زیادی از دور و نزدیک به وجود آورده تا تجارت خود را با هدف بازارهای بین المللی توسعه بدهند.

شانگهای، چین

شانگهای در بخش شرقی سرزمین چین در حال تبدیل شدن به یکی از قدرت های اقتصادی دنیا است. این شهر آنقدر بزرگ است که به 204 شهرک و 99 محله تقسیم شده، بیش از 1063 ساختمان و بیش از 229 آسمان خراش دارد.

تورنتو، کانادا

تورنتو توجه افراد زیادی را از کشورهای مختلف به خود جلب نموده و به عنوان شهری که پذیرنده فرهنگ های مختلف است شناخته می گردد. مهاجر پذیر بودن این شهر فرصت بسیار خوبی را برای آن ایجاد نموده تا درهای تجارت خود را به روی بازارهای بین المللی باز کند. البته این که تورنتو بزرگ ترین شهر کانادا هست هم می تواند علت خوبی باشد که در آن آسمان خراش های بسیار ساخته گردد. صنایع مختلف مثل بانکداری، بیمه، تجارت و گردشگری 162 آسمان خراش را برای این شهر به ارمغان آورده است.

سنگاپور

چیزی که سنگاپور را از کشورهای خاص دنیا نموده است سطح ثبات اقتصادی با وجود وسعت کم آن است. به علت توسعه زیادی که این شهر داشته سرمایه گذاران بسیاری تجارت خود را در این شهر شروع کردند و این باعث شده که شغل های زیادی به وجود بیاید و خانه هایی در آسمان خراش ها ساخته گردد. در حال حاضر بیش از 141 آسمان خراش در این شهر، شب های آن را رنگارنگ و درخشان نموده است.

منبع: list25.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1406

به "کدام شهرها بیشترین آسمان خراش ها را دارند؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "کدام شهرها بیشترین آسمان خراش ها را دارند؟" امتیاز داده اند | 2.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شهرها بیشترین آسمان خراش ها را دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید