گروهی از مسئولان وزارت علوم از دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید کردند

به گزارش مجله پزشکی، هیئت سه نفره از سوی وزارت علوم برای آنالیز مجدد طرح آمایش آموزش عالی و ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، از این دانشگاه بازدید و با مسئولان این دانشگاه تبادل نظر کرد.

گروهی از مسئولان وزارت علوم از دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، هیئت سه نفره از سوی وزارت علوم برای آنالیز مجدد طرح آمایش آموزش عالی و ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند به دانشگاه بیرجند، از این دانشگاه بازدید کرد.

این هیئت سه نفره متشکل از غلامعلی منتظر، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، عبدالرحیم نوه ابراهیم، مشاور معاون آموزشی و حسن وکیلیان، مدیرکل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات بود.

این گروه مسئولان وزارت علوم پس از حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه، از بخش های مختلف دانشگاه، کارگاه ها و آزمایشگاه ها، کتابخانه، ساختمان های آموزشی، اداری و ورزشی و زیرساخت های مختلف دانشگاه بازدید کردند و ضمن آشنایی با توانمندی های دانشگاه با اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه مصاحبه کردند.

در جلسه شورای دانشگاه که با حضور نمایندگان وزارت علوم در محل سالن جلسات دانشگاه برگزار گردید، گزارشی از شرایط نیروی انسانی، رشد شاخص های آموزشی و پژوهشی و برنامه ها و ماموریت های دانشگاه صنعتی بیرجند ارائه شد. بعلاوه نمایندگان وزارت علوم جلسات خصوصی با اعضای هیات علمی و نمایندگان دانشجویان داشتند.

لازم به ذکر است، هیأت اعزامی وزارت علوم، علاوه بر ملاقات و مصاحبه با مسئولان دانشگاه بیرجند، با استادان این دانشگاه و بعضی مدیران استانی هم ملاقات کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1150

به "گروهی از مسئولان وزارت علوم از دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروهی از مسئولان وزارت علوم از دانشگاه صنعتی بیرجند بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید