تور کشتی کروز: 10 دلیل برای سفر با کشتی کروز

به گزارش مجله پزشکی، امروزه صنعت گردشگری دریایی به سرعت رو به رشد است. چون این نوع سفر، دیگر محدودیت هایی گذشته را ندارد و پیشرفت زیادی کرده است. از سفرهای اکتشافی دسته جمعی به آن سوی دنیا گرفته تا برنامه های تفریحی خاص و مجذوب کننده حول محور خورد و خوراک.

تور کشتی کروز: 10 دلیل برای سفر با کشتی کروز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کشتی کروز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تورهای کشتی کروز به دور دنیا سفر کنید و بهترین تجربه جهانگردی را داشته باشید.

آیا هنوز هم برای سفر با کشتی مطمئن نیستید؟ در اینجا چند دلیل برایتان می آوریم که چرا گردشگری دریایی انتخاب مناسبی برای سفر است و می تواند حسابی شما را هیجان زده کند. پس با ما باشید.

1- کمک به حفظ محیط زیست

این صنعت همگام با یکd از بزرگ ترین دغدغه های دنیا امروزه یعنی حفظ محیط زیست پیش می رود. همچنین با برنامه های نوآورانه سازگار با محیط زیست در این جهت به آرامی رو به پیشرفت است؛ مانند بازیافت مواد به صورت انبوه و ایجاد تغییراتی نوین در پاکسازی اگزوز کشتی های مسافرتی با هدف جلوگیری از آلودگی بیشتر محیط زیست. علاوه بر این، شرایط سفر با کشتی های کوچک که تنها نیرو محرکه آن ها نیروی باد است، بیش از پیش برای مردم فراهم شده است.

2- آرامش وصف ناپذیر

کمبود وقت عامل اصلی محدودیت های سفر است. همه ما به خوبی می دانیم که روزهای مرخصی یک فرد شاغل محدود است. در حالی که هدف ما از سفر، لذت بردن از آن است. سفر با کشتی راه مناسب و هوشمندانه ای است تا از نقاط مختلفی دیدن کنید و دیگر لازم نباشد هر شب چمدان خود را جمع کنید. این یکی از مزیت های مهم گردشگری دریایی است.

3- برنامه ریزی بدون اضطراب

برنامه ریزی برای یک مسافرت تفریحی در کنار مسائل کاری، ممکن است شور و شوق سفر را از بین ببرد؛ اما در سفرهای دریایی جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که رزرو پرواز، وعده های غذا و محل استقرار شما بر عهده تور دریایی است و همه این کارها تنها با فشار یک دکمه انجام خواهد شد. بنابراین این امکان برای شما فراهم خواهد شد تا تنها برای گشت وگذار و لذت بردن هر چه بیشتر از سفر، برنامه ریزی کنید. آن گاه می توانید نفس راحتی بکشید.

4- یک دل سیر سیاحت کنید

برخلاف گذشته امروزه تورهای دریایی، مردم را به نقاط مختلفی از دنیا می برند و فرصت بازدید از مناطقی که کمتر دیده شده اند را فراهم می کنند. مانند نقاط دورافتاده استان آلاسکا که در نیمه شب هم آفتابی است. یا جزایر جنگلی پولینزی که تنها راه دسترسی به آن گذر از اقیانوس است. همچنین دیدن قبایل بومی پاپوآ گینه نو و حتی فراتر از آن، قدم گذاشتن جا پای ارنست شکلتون و به سیاحت قطب جنوب رفتن همگی از مجذوب کنندهیت های یک سفر دریایی است.

5- یک سفر کم هزینه را تجربه کنید

در دسته سفرهای خانوادگی و در صنعت گردشگری دریایی شما هزینه کمتری در ازای سفری دوست داشتنی و مجذوب کننده پرداخت خواهید کرد. کشتی های بزرگ گزینه های زیادی برای وعده های غذایی به مسافران ارائه می کنند و فضای بازی مناسبی هم برای تفریح بچه ها فراهم می کنند. کیفیت تفریح و تفریح در این کشتی ها افزایش چشمگیری نسبت به گذشته داشته است و در عین حال هزینه اضافی برای ارائه این خدمات از شما گرفته نمی شود. پس از جهت هزینه هم سفر دریایی می توانید یک گزینه فوق العاده باشد.

6- سوار کشتیی های لاکچری شوید

امروزه امکانات بعضی سفرهای دریایی شامل مجلل ترین برنامه های تفریحی در صنعت گردشگری می شود، مانند قایق های خصوصی لاکچری در فرانسه که برای برگزاری مراسم اجاره داده می شوند. یا کشتی های بزرگ مسافرتی که یک هتل کامل هستند که درون آنها استخرهای خصوصی، زیردریایی هایی برای گردش در زیر آب و حتی موزه های آثار هنری وجود دارد.

7- در سفرهای دریایی علایق خود را دنبال کنید

در سفرهای دریایی که با هدف یا موضوع خاصی انجام می شوند و یا سفرهای کوتاه مدتی که اهداف آموزشی دارند، شما می توانید بیش از پیش با موضوعات مورد علاقه خود سرگرم شوید؛ از باستان شناسی و تاریخ هنر گرفته تا تصویربرداری و زیست شناسی موجودات دریایی. تمام بحث هایی که پیرامون این موضوعات انجام می شود زیرنظر متخصصان و دانشمندان همان رشته خواهد بود. همچنین این گونه سفرها برای شما فرصت هایی برای تعامل با افرادی که از نظر فکری به شما شبیه هستند، فراهم می کند.

8- شرکت در جشنواره غذا فرصتی برای شکموها

همان طور که استان لاس وگاس به آشپزخانه ای برای هنرمندان آشپزی از کشورهای مختلف تبدیل شده است، سفرهای دریایی هم با همکاری سرآشپزهای سرشناس، مشارکت رستوران های معتبر و ارائه کلاس های آموزش آشپزی برای مسافران، توجه عده زیادی از مردم را به خود جلب کرده اند. پس اگر دلتان برای یک شکم گردی متفاوت تنگ شده، پیشنهاد می کنیم در یکی از این جشنواره های غذا آن هم روی کشتی شرکت کنید.

9- دوستی با طبیعت

سافاری ها دیگر محدود به گشت وگذار با خودرو نیستند. در واقع، با قایق های کوچک هم می توان به همان اندازه به طبیعت نزدیک شد و با آن ارتباط محبت آمیز برقرار کرد. شما می توانید پرنده ها و سوسمارهای بومی مجمع الجزایر گالاپاگوس را ببینید، در دریاهای شمالی و جنوبی میان نهنگ ها قایق سواری کنید، خرس های قطبی سوالبار و شیرهای دریایی استرالیا را از نزدیک ببینید، میان کوسه ها و سفره ماهی ها غواصی کنید و در دل آفریقا، سوار بر کشتی از کنار فیل های آفریقایی عبور کنید. واقعا چه چیزی هیجان انگیزتر از این وجود دارد؟

10- سلامتی را به خودتان هدیه دهید

شاید فکر کنید سفر در کشتی یعنی خوردن و آشامیدن بیش از حد، اما بیشتر کشتی های مسافرتی خود را در برابر سلامت مسافران مسئول می دانند. مراکز اسپای (کلینیک تندرستی) بزرگ، باشگاه های بدن سازی مجهز، کلاس های ورزشی و خورد و خوراک سالم تقریبا در تمام کشتی های مسافرتی بزرگ وجود دارند. در کشتی های کوچک تر به مسافران روش هایی برای کاهش ضربان قلب و تکنیک های مدیتیشن آموزش داده می شود.

کمی هم از دنیای دیجیتال فاصله بگیرید

می دانیم که این حرف حسابی تکراری شده است؛ ولی اینکه شما چشم از گوشی همراه خود بردارید و به دنیا اطراف خود نگاه کنید، واقعا ارزشمند است. به خاطر اینکه در سفرهای دریایی در نقاط دورافتاده ای قرار دارید و در بیشتر نقاط، امکان ارتباط اینترنتی وجود ندارد و اگر هم برقرار باشد هزینه آن بسیار زیاد خواهد بود، شما به راحتی از تلفن همراه خود جدا خواهید شد. پس سعی کنید فرصت را غنیمت بشمارید و تا جایی که می توانید از این سفر لذت ببرید، قبل از اینکه کل دنیا به وای فای وصل شود.

منبع: علی بابا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1364

به "تور کشتی کروز: 10 دلیل برای سفر با کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کشتی کروز: 10 دلیل برای سفر با کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید