اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا سرانجام امسال

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام 27 پروژه مرمتی استان تا سرانجام امسال، اطلاع داد.

اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا سرانجام امسال

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان مسکونی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

احمد حمزه زاده با اشاره به این که حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی رسالتی مسلم در انتقال و معرفی هویت فرهنگی به آیندگان است، ادامه داد: حفاظت و صیانت از مواریث تاریخی امر و وظیفه ای اجتناب ناپذیر برای معاصر است تا به واسطه آن علاوه بر آیندگان، تمام جوامع بشری را نیز از غنای تاریخی و فرهنگی منطقه مختص خود مطلع سازد.

وی در ادامه با اشاره تداوم عملیات مرمتی ابنیه تاریخی استان، ادامه داد: پروژه های مرمتی ابنیه تاریخی قابل بهره برداری استان اعم از خانه های تاریخی، کاروانسراها، حمام، مساجد و ... طی سال های اخیر با فرایند رو به رشد همراه بوده، به طوریکه تا پایان امسال شاهد اتمام 27 پروژه مرمتی خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، حمزه زاده در پایان با بیان این که پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد و 520 میلیون تومان در حال انجام و تکمیل هستند، گفت: هفت پروژه مرمتی ابنیه تاریخی استان نیز که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند، در صورت تامین اعتبار لازم می توانند تا پایان امسال تکمیل شوند تا مجموع پروژه های مرمتی قابل بهره برداری استان در امسال به 34 پروژه افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 298

به "اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا سرانجام امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا سرانجام امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید