ورزشگاه های دانمارک به کلاس های آموزشی تبدیل شدند ، تجربه ای جالب از آموزش در مدرسه فوتبالی

به گزارش مجله پزشکی، فاصله گذاری اجتماعی، مقامات دانمارکی را وادار کرد تا برای برگزاری کلاس های درسی خلاقیت به خرج بدهند.

ورزشگاه های دانمارک به کلاس های آموزشی تبدیل شدند ، تجربه ای جالب از آموزش در مدرسه فوتبالی

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانمارک که در پی شیوع بیماری کووید-19 تا به امروز 529 کشته و 10711 مبتلا داشته است؛ پس از یک ماه تعطیلی دستورکار مجدد مهدکودک ها و مدارس ابتدایی را در اواخر آوریل صادر کرد. یکی از بزرگترین موانع مسئولان، یافتن راهی برای دور نگه داشتن دانش آموزان از یکدیگر است. بسیاری از مدارس چادر هایی در خارج خانه ها برپا کردند و مربیان تا حد امکان در کلاس های خارج از خانه تدریس می نمایند.

در این خصوص بعضی دانش آموزان در کپنهاگن که به مدرسه برگشتند، با محیط جدید و موقتی روبرو شدند چون آن ها در استادیوم بین المللی فوتبال کپنهاگن سرکلاس درس بودند. از اواخر آوریل مدارس دانمارک آرام آرام در حال باز شدن هستند، اما بسیاری در تلاشند که چگونه فاصله گذاری های اجتماعی را در کلاس های کوچک اجرا نمایند؛ بنابراین بعضی از مدارس کلاس های خود را در فضا های بزرگتری مانند استادیوم های فوتبال برگزار می نمایند.

تقریبا 200 دانش آموز در مقاطع چهارم و پنجم به استادیوم پارکن، جایی که فضا های خالی به عنوان کلاس های درس برای هفت هفته استفاده خواهند شد، می فرایند.

جاسپر کریستنسن، مسئول امور بچه ها و نوجوانان گفت: یک مدرسه فوتبالی با معنای کاملا متفاوتی شکل گرفته است. من بسیار خوشحالم که استادیوم پارکن را قرض گرفته ایم و خوشبختانه هنوز بسیاری از فضا های خالی اشغال نشده اند. همچنین از تمام یاری های محلی سپاسگزاریم که به ما امکان می دهند تا بچه ها بیشتری را به زندگی روزمره و عادی برگردانیم.

به نظر می رسد مقامات شهری بیش از 100 توافقنامه با مشاغل مختلف، موسسات فرهنگی و انجمن های مسکن انجام داده اند تا فضایی برای تقریبا 3300 کودک مدرسه ای و ابزار های مراقبتی ایجاد نمایند.

مدیر ورزش و سرگرمی پارکن گفت: همه برای پیدا کردن راه چاره شرایط سخت مسئول هستیم و امیدواریم این موضوع برای دانش آموزان خاطرات جالبی رقم بزند. به شخصه، فکر می کنم درس خواندن برای دانش آموزان در چنین مکانی رویاست، پس خوشحالیم که توانسته ایم سهمی در آن داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 437

به "ورزشگاه های دانمارک به کلاس های آموزشی تبدیل شدند ، تجربه ای جالب از آموزش در مدرسه فوتبالی" امتیاز دهید

1 کاربر به "ورزشگاه های دانمارک به کلاس های آموزشی تبدیل شدند ، تجربه ای جالب از آموزش در مدرسه فوتبالی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاه های دانمارک به کلاس های آموزشی تبدیل شدند ، تجربه ای جالب از آموزش در مدرسه فوتبالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید