اعزام های اروپایی و آفریقایی پارادوومیدانی کاران برای کسب سهمیه

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات بین المللی پارادوومیدانی فزاع که اسفندماه هر سال به میزبانی امارات برگزار می گردد، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. قرار بود این رقابت ها 20 تا 28 اسفندماه برگزار گردد. اتفاقاً تیم ملی پارادوومیدانی ایران نیز از شرکت کنندگان در رقابت ها بود تا به این واسطه بتواند بر 12 سهمیه فعلی خود (11 سهمیه مردان و یک سهمیه بانوان) بیفزاید.

اعزام های اروپایی و آفریقایی پارادوومیدانی کاران برای کسب سهمیه

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این تیم اما حضور در رویدادهای بین المللی دیگر را جایگزین مسابقات فزاع نموده است. این رقابت ها سال آینده در سطح اروپا و آفریقا برگزار می گردد و ایران هم نام نویسی قطعی خود برای حضور در آنها را انجام داده است.

بهمن رضایی فرعی رئیس انجمن پارادوومیدانی در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: طبق تقویم ارائه شده از سوی انجمن جهانی پارادوومیدانی، چهار رویداد بین المللی به عنوان میدانی برای توزیع سهمیه پارالمپیک لحاظ شده است. یکی از آنها مسابقات فرانسه است که اردیبهشت ماه برگزار می گردد. برای این رقابت ها ثبت نام نموده ایم اما به خاطر بازه زمانی و فرصت کمی که برای معین نفرات اعزامی داریم، بعید است بتوانیم اعزامی به آن داشته باشیم.

وی توضیح داد: برای سه رویداد دیگر اما ثبت نام لازم را انجام داده ایم و حضورمان قطعی است. رقابت های ایتالیا و تونس که خردادماه برگزار می شوند و رقابت های تونس که تیرماه برگزار می گردد، رویدادهایی است که برای کسب سهمیه پارالمپیک در آنها شرکت خواهیم داشت.

مدیر فنی تیم های ملی پارادوومیدانی همچنین در خصوص چگونگی انتخاب نفرات اعزامی به این رقابت ها با توجه به محدودیت هایی که گستردگی ویروس کرونا برای فعالیت های ورزشی ایجاد نموده است، گفت: قرار بود آخر فروردین ماه مسابقات قهرمانی کشور برگزار گردد. می توانستیم از این رقابت ها به عنوان انتخابی تیم ملی استفاده کنیم اما با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر لغو فعالیت های ورزشی تا انتها فروردین ماه، این رقابت ها برگزار نمی گردد.

رضایی فرعی در این زمینه ادامه داد: بنابراین باید شیوه دیگری را برای انتخاب ملی پوشان جایگزین کنیم. در نظر داریم از ملی پوشان حاضر در بازی های پاراآسیایی جاکارتا رکوردگیری کنیم و مبنای انتخاب را نتایج به دست آمده قرار دهیم.

این مقام مسئول در انجمن پارادوومیدانی کشور همچنین در خصوص میزان سهمیه های جدیدی که ورزشکاران این رشته می توانند برای پارالمپیک به دست بیاورند، گفت: با توجه به آمادگی و رکورد خوبی که ملی پوشان داشتند در صورت حضور در مسابقات فزاع می توانستیم میزان سهمیه ها را از 12 به 20 سهمیه ارتقا دهیم. حالا هم امیدواریم از حضور در رویدادهای پیش رو سهمیه های خود را به بیش از 20 سهمیه برسانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 272

به "اعزام های اروپایی و آفریقایی پارادوومیدانی کاران برای کسب سهمیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام های اروپایی و آفریقایی پارادوومیدانی کاران برای کسب سهمیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید