بازگشت محدودیت های کرونایی به دنیا

به گزارش مجله پزشکی، دنیا قرار بود وارد پساکرونا گردد اما شیوع کرونای دلتا در نقاط مختلف دنیا نه تنها این اتفاق را به تعویق انداخته بلکه حتی باعث بازگشت محدودیت های کرونایی به کشورهای مختلف شده است.

بازگشت محدودیت های کرونایی به دنیا

به گزارش خبرنگاران ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهم ترین اخبار مربوط به ویروس کرونا در رسانه های سراسر دنیا است:

*اعتراض های خیابانی و پرتجمع علیه اجباری بودن تزریق واکسن کرونا در استان های مختلف آمریکا کم کم اوج می گیرد. تمامی شهروندان این کشور موظف به زدن واکسن هستند در غیراینصورت با محدودیت هایی در سطح اجتماع جهت سفر کردن و حضور در محل کار روبرو خواهند شد.

*نگرانی مقامات چینی در رابطه با شیوع دوباره ویروس کرونا البته اینبار از نوع دلتا تشدید شده است. تا امروز اقدامات فراوانی برای کنترل وضع کنونی اجرا شده است از جمله تست 11 میلیون نفری کرونا از مردم ووهان و یا ایجاد قوانین سختگیرانه کرونایی در بعضی دیگر از شهرها.

*هند کمترین مقدار ابتلای روزانه از ماه مارس را تجربه کرد. روز گذشته تست کرونای 28 هزار و 204 نفر در این کشور مثبت اعلام شد که کمترین مقدار ممکن از ماه مارس تا به امروز است.

*محدودیت های کرونایی هم در فرانسه در حال بازگشت هستند و در نخستین گام قرار است کافه ها و رستوران ها تعطیل شوند. این در حالی است که اعتراضات علیه اجباری بودن واکسن کرونا برای چهارمین هفته متوالی در این کشور ادامه دارد.

*نسخه های جعلی گذرنامه سبز در ایتالیا به یک بحران تبدیل شده است. گذرنامه سبز مخصوص کسانی است که واکسن کرونا را زده اند و حالا مجازند سفر نمایند و به نقاط توریستی بروند. در این رابطه تا امروز چهار نفر دستگیر شده اند.

*سازمان دنیای بهداشت بار دیگر از کشورهای نظیر آمریکا و انگلیس درخواست کرد تزریق دوز سوم واکسن کرونا را به علت کمبود منابع واکسن در نقاط مختلف دنیا فعلا منتفی نمایند و آن را حداقل تا انتها ماه سپتامبر به تعویق بیندازند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1175

به "بازگشت محدودیت های کرونایی به دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت محدودیت های کرونایی به دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید