تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل

به گزارش مجله پزشکی، نماینده لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی خواهان تخصیص اعتبارات جهت جبرات خسارت سیل و انجام اقدامات پیشگیرانه برای بارندگی های آینده شد.

تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل

خبرنگاران شیراز - سید موسی موسوی در جلسه ستاد مدیریت بحران منطقه ها جنوب فارس که با حضور وزیر کشور برگزار گردید با ارائه گزارش کاملی از خرابی های ناشی از سیل، گفت: جاده ها و پل های قدیمی و کوچک، سد های خاکی با ظرفیت کم و عمر بالا و عدم وجود بودجه جهت ترمیم آن ها باعث این خرابی ها شده است.

نماینده مردم لامرد و مهر گفت: متاسفانه شهرداری ها بودجه و ماشین آلات کافی ندارند و انشالله در آینده نزدیک در جلسه ای با حضور شهرداران لامرد و مهر و معاونان وزیر کشور در تهران به آنالیز این موضوع خواهیم پرداختند.

او گفت: خسارت چند صد میلیاردی در حوزه زیرساختی، کشاورزی و دامپروری به شهرستان های لامرد و مهر باید جبران گردد که از حضرتعالی تقاضا دارم با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کنید.

موسوی گفت: اعتبارات لازم از مانده ماده 10 و 12 ستاد بحران کشوردرجهت جبران خسارت های وارده به منطقه ها سیل زده جنوب استان تخصیص یابد. بعلاوه ازاعتبارت ماده 58که دراختیار وزیر کشور درجهت یاری به دهیاری ها وشهرداری ها می باشد به جبران خسارت به شهرداری ها ودهیاری شهرستان های لامرد ومهر اختصاص داده گردد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: می توان واریز ارزش افزوده مالیاتی سه ماهه پایانی سال به شهرداری های شهرستان های لامرد و مهر بخشی از خسارت را جبران کرد و برای ترمیم راستا ها و رودخانه ها بانک ماشین آلات بنیاد مسکن در این دو شهرستان مستقر گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1370

به "تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبارات ویژه برای جبران خسارت سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید