تصاویری دیدنی از جزایر گوسفند در اروپا

به گزارش مجله پزشکی، تابناک: جزایر فارو نام جزایر هجده گانه ای است که به اسم یکی از منطقه های خودگردان دانمارک شناخته می گردد. این مجمع الجزایر در شمال اروپا و منطقهٔ اسکاندیناوی، بین دریای نروژ و اقیانوس اطلس شمالی، تقریباً در فاصله ای برابر از ایسلند، نروژ و بریتانیا واقع شده است و مرکز آن توشهاون می باشد.

تصاویری دیدنی از جزایر گوسفند در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

جزایر فارو در زبان دانمارکی به معنی جزایر گوسفند است و این به خاطر این است که شغل اصلی مردم این کشور پرورش گوسفند است و حتی نشان ملی این کشور هم یک قوچ است.

از مجموع 18 جزیره ای که جزایر فارو را تشکیل داده اند، 17 جزیره مسکونی اند و عظیم ترین آن ها به نام استریموی 385 کیلومتر مربع مساحت دارد. تنها 6 درصد اراضی این جزایر قابل کشت هستند و فرآورده های کشاورزی آن به سبزیجات محدود می گردد و غلات در آن به عمل نمی آید.

این مجمع الجزایر در سال 1814 از نظر سیاسی از نروژ جدا شد و از سال 1948 به صورت استانی خودمختار از پادشاهی دانمارک عایدی. آن ها در طی این چند سال مسئولیت بیشتر مسایلشان را در دست گرفته اند؛ به جز دفاع (اگرچه دارای نگهبان ساحلی محلی هستند)، امور خارجی و دستگاه قضائی که بر عهدهٔ دانمارک می باشد.

فارو روابط نزدیک و سنتی ای با ایسلندو گرینلند دارد. شایان ذکر است که فارو عضو اتحادیه اروپا نمی باشد.

منبع: برترین ها
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1165

به "تصاویری دیدنی از جزایر گوسفند در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری دیدنی از جزایر گوسفند در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید