حدود 4900 واحد نانوایی در مازندران به مردم خدمات ارائه می دهند

به گزارش مجله پزشکی، خبرنگاران/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در سطح این استان حدود 4900 واحد نانوایی به مردم خدمات ارائه می دهند.

حدود 4900 واحد نانوایی در مازندران به مردم خدمات ارائه می دهند

حسن خیریانپور شامگاه روز گذشته دوشنبه 12 اسفند ماه در جلسه ای که به منظور مقابله با ویروس کرونا در واحدهای نانوایی در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: روزانه 400 بازرس از واحد های نانوایی بازدید کرده و موارد بهداشت فردی و بهداشت محیط را کنترل و مراقبت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای نانوایی با تغذیه مردم به صورت مستقیم ارتباط دارند، شرح داد: ضروری است از سلامتی خود و رعایت موارد بهداشتی اطمینان حاصل کرده و چنانچه علائمی از بیماری را داشتند در نانوایی ها حضور پیدا نکنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: نانوایی ها باید از ورود افراد متفرقه به داخل جلوگیری و با توجه به اینکه پول نقد از مهمترین ابزار انتقال این ویروس است از دریافت آن اجتناب کرده و از کارت خوان استفاده کنند.

خیریانپور با بیان این نکته که ماسک برای کارکنان نانوایی ها ضروری است، افزود: تجهیزات نانوایی و سطوحی که نان بر روی آن قرار می گیرد به صورت روزانه و قبل از شروع به کار ضد عفونی و گندزدایی شود و حداقل یکبار در روز لباس کار خود را تعویض کنند.

وی در پایان از ادارات صنعت، معدن و تجارت ، غله و خدمات بازرگانی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی و اتحادیه خبازان خواست: با توجه به اینکه ویروس کرونا قابلیت انتشار بسیار بالایی دارد و حفظ امنیت سلامت مردم شریف استان در اولویت واقع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندرانیادآور شد: ضمن نظارت جدی و مستمر بر نانوایی ها، با نانوایانی که اصول بهداشتی را رعایت نمی کنند، برخورد قانونی لازم صوت گرفته و با تهیه و نصب بنر و یا چاپ بروشور اطلاعات کافی در این زمینه را به مردم شریف استان ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 237

به "حدود 4900 واحد نانوایی در مازندران به مردم خدمات ارائه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حدود 4900 واحد نانوایی در مازندران به مردم خدمات ارائه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید