خبرنگاران طرح جایگاه خالی در مدارس پردیس اجرا می گردد

به گزارش مجله پزشکی، تهران-خبرنگاران- رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس، با بیان اینکه طرح جایگاه خالی در مدارس پردیس اجرا می گردد ، گفت: در این طرح دانش آموزانی که از مدارس دولتی به مدارس غیر دولتی می فرایند مبلغی از شهریه را اداره کل آموزش و پرورش پرداخت می نماید و برای ثبت نام هنوز فرصت و ظرفیت داریم.

خبرنگاران طرح جایگاه خالی در مدارس پردیس اجرا می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

مصطفی حسنوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آموزش مجازی از اولیا دانش آموزان انتظار داریم نظارت بیشتری بر عملکرد تحصیلی فرزندان خود داشته باشند با توجه به اینکه محور آموزش در فضای مجازی مشارکت است.

وی با اشاره به نحوه نظارت آموزش و پرورش بر آموزش مجازی، اظهارداشت: برای هر دانش آموز در سیستم سناد یک اطلس تحصیلی در نظر گرفته شده و نحوه دسترسی هر دانش آموز به روش های آموزشی در فضای مجازی در آن ثبت می گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس ادامه داد: آنالیز کلیپ های ارائه شده از سوی معلمان و تعداد صفحات تدریس شده ، تکالیف ارجاع شده به دانش آموزان و باز خورد آموزشی آنها از سوی دانش آموز توسط بازرسان آموزش و پرورش انجام می گردد.

حسنوند گفت: برنامه آموزشی معلمان باید مطابق برنامه هفتگی باشد واگر مدرسه ای برنامه را تغییر بدهد باید جواب قانع نماینده ای برای دلیل تغییر برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به ارتباط والدین و مدرسه، گفت: در فرایند آموزش مجازی در مقاطع مختلف تحصیلی نماینده معلمان و نماینده انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی برای نظارت دارند و در صورت مشاهده مسئله ای در فرایند برنامه آموزشی، تا رفع مشکل نباید صورت جلسه نهایی امضا گردد.

رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره به ارائه برنامه آموزشی از شبکه شاد، تلوزیون و اداره کل آموزش و پرورش ، گفت: در بعضی از مواقع برنامه های ارائه شده درسی تداخل زمانی دارند و به اولیا توصیه می گردد برنامه های مرتبط با مقطع تحصیلی دانش آموز را دانلود نموده و در زمان مناسب استفاده نمایند.

حسنوند با بیان اینکه بعضی از دانش آموزان گوشی تلفن همراه ندارند، گفت: به منظور رعایت عدالت آموزشی برای تهیه گوشی همراه با بعضی از خیران مذاکراتی اجرا شده تا همه دانش آموزان به برنامه های شاد دسترسی داشته باشند.

وی با بیان سه اولویت آموزشی در فضای مجازی ، بیان کرد: توجه به مسائل تربیتی و آموزش مهارت های اجتماعی، سلامت و تغذیه مناسب دانش آموزان و آموزش در فضای مجازی با بهره گیری از معلمان برتر سه اولویت اداره آموزش و پرورش این شهرستان در آموزش مجازی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش گفت: برنامه آموزشی شاد بدون مشکل نیست، مسائل موجود به مرور رفع می گردد در این برنامه برای آموزش از تدریس معلمان مجرب استفاده شده و با توجه به تعداد زیاد معلمان، دانش آموز فرصت انتخاب نحوه تدریس مورد نظر خود را دارد.

حسنوند با تاکید بر اینکه تهدید بیماری کرونا با آموزش مجازی به یک فرصت تبدیل شده، گفت: بیماری کرونا آموزش مجازی را به مدارس ما آورد و این در حالی است که در سایر کشورها از آموزش مجازی پیش از این استفاده می شد.

وی گفت: روش های آموزش ما تکلیف محور، پژوهش محور و آموزش محور است و به اولیا توصیه می گردد که در آموزش مجازی برای دانش آموزان برنامه ریزی نموده و آنها را موظف به انجام تکالیف و ارائه گزارش روزانه و منظم به معلم نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اضافه نمود: با نظارت بیشتر برای برای بهبود شرایط آموزش در فضای مجازی فرصت داریم و اگرآموزش مجازی به خوبی دنبال گردد خلا آموزش حضوری دانش آموزان را در مدارس را تا حدودی پر می نماید.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 642

به "خبرنگاران طرح جایگاه خالی در مدارس پردیس اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح جایگاه خالی در مدارس پردیس اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید