دور دوم نمایش تب در تالار قشقایی تئاتر شهر شروع می گردد

به گزارش مجله پزشکی، تهران (پانا) - نمایش شب به کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح از روز پنجشنبه سوم شهریور به مدت 10 شب دیگر در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

دور دوم نمایش تب در تالار قشقایی تئاتر شهر شروع می گردد

به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش تب به نویسندگی والاس شان ، کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی نادر فلاح از روز سوم شهریور ماه امسال به مدت 10 شب دیگر در تالار قشقایی تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

این اثر نمایشی روایت گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط مالی و فرهنگی خوب رشد نموده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می گردد تا دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در شرایط و شرایط مالی دنیا وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

رویاکاکاخانی از جمله هنرمندان عرصه تئاتر است که طی سال های اخیر علاوه بر تدریس تئاتر در حوزه های مختلف دانشگاهی در نمایش هایی چون پیش از ناشتایی - 1377، مده آ- 1378، پیراهن های سفید - 1379، ابر در فنجان - تالار مولوی- 1380، خاموشی ماه - تالار شماره 2 تئاتر شهر - 1381، یادگاری ها- تالار شماره 2 تئاتر شهر - 1382، اتاق گریم - تالار شماره 2 تئاتر شهر - 1383، آپارتمان - تماشاخانه مهر - 1379، هنگامه ای که آسمان شکافت - تماشاخانه مهر - 1382، گاهی اوقات برای زنده ماند باید مرد- تالار قشقایی - 1382 و چند اثر نمایشی دیگر به عنوان کارگردان، دستیار کارگردان و عضو گروه اجرایی حضور داشته است.

نمایش تب به کارگردانی رویا کاکاخانی از تاریخ یاد شده ساعت 18 به مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1535

به "دور دوم نمایش تب در تالار قشقایی تئاتر شهر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور دوم نمایش تب در تالار قشقایی تئاتر شهر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید