دیجی کالا با همکاری کاریار بوت کمپ تا&amphellipکد را برگزار می نماید

به گزارش مجله پزشکی، بوت کمپِ (Boot Camp) آموزشی تا…کد؛ دوره فشرده، آنلاین و رایگان آموزشیِ برنامه نویسی است که دیجی کالا در راستای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری موسسه آموزشی کاریار، برای نوجوانان و جوان های استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شهرستان های تهران برگزار می نماید.

دیجی کالا با همکاری کاریار بوت کمپ تا&amphellipکد را برگزار می نماید

به گزارش روابط عمومی دیجی کالا، دیجی کالا مدتی است مسئولیت اجتماعی خود را در قالب دیجی کالا مهر دنبال می نماید و در بخشی از این مسئولیت، همکاران دیجی کالا سعی می نمایند بخشی از ساعات کاری خود را صرف مشارکت در پروژه هایی اجتماعی، آموزشی و محیط زیستی نمایند. کارهایی چون رنگ آمیزی و نوسازی مدارس منطقه ها محروم، تیمار حیوانات آسیب دیده، نظافت مراکز نگهداری از حیوانات آسیب دیده، پاک سازی فضای سبز شهری و درخت کاری و آموزش به بچه ها محروم از انتخاب دیجی کالایی ها برای بهبود حال جامعه ایرانی است؛ دیجی کالا این بار سراغ طرح بوت کمپ آموزشی تا…کد رفته اند تا هفت ماه در کنار علاقه مندان به آموزش برنامه نویسی در منطقه های که دسترسی به این آموزش ها سخت است، بروند. ثبت نام ورودی این آزمون بیستم اردیبهشت ماه 1402 انجام شده کلاس های این دوره از اول خردادماه شروع شده است و قرار است این دوره آموزشی تا سی ام آذرماه ادامه داشته باشد.

جوانان 18 تا 26 ساله شرکت نماینده در این دوره پس از آزمون معین سطح و مصاحبه در یکی از سه حوزه برنامه نویسی سمت کاربر (فرانت اند)، برنامه نویسی سمت سرور (بک اند) و تحلیل داده (دیتاساینس)، آموزش می بینند تا برای ورود به بازار کار آماده شوند؛ طرح و کوششی که شاید چراغی در مسیر عدالت آموزشی باشد.

امیرحسن موسوی، مدیرارشد ارتباطات سازمانی دیجی کالا درباره جزئیات بوت کمپ تا…کد می گوید: کسب وکارها علاوه بر مسئولیت در قبال سهامداران و ذی نفعان خود، در قبال جامعه و منابع آن، مردم و محیط زیست مسئولیت جدی دارند و باید بخشی از نفع و سود خود را به جامعه برگردانند؛ مخصوصاً مادامی که ابعاد پلتفرم ها و شرکت ها بزرگ می گردد و حجم کسب وکارشان افزایش می یابد؛ در چنین موقعیتی مسئولیت شرکت ها در قبال جامعه بزرگ تر می گردد

زهرا عمرانی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه کاریار از همکاری کاریار با دیجی کالا در پروژه تا.. کد می گوید: همکاری کاریار و دیجی کالا به پروژه تا…کد تبدیل شده است؛ کاریار با رویکرد ایجاد فرصت آموزش برابر برای همه کسانی که به هر دلیلی به آموزش باکیفیت دسترسی ندارند، فعالیت می نماید. کاریار کوشش می نماید آموزش های کیفیِ کاربردی را در اختیار افرادی که نمی توانند به آموزش باکیفیت دسترسی داشته باشند، قرار دهد تا درنهایت بتوانند وارد بازار کار شوند. در پروژه تا…کد گروه هدف، جوانان بالای 18 سال است و موفقیت ما زمانی تکمیل می گردد که این افراد پس از اینکه آموزش می بینند، بتوانند وارد بازار کار شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1686

به "دیجی کالا با همکاری کاریار بوت کمپ تا&amphellipکد را برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیجی کالا با همکاری کاریار بوت کمپ تا&amphellipکد را برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید