تور ارزان فرانسه: رهبری: در مسابقات جهانی 4 نفر هستیم ولی با 8 نفر می جنگیم، دریافت پاداشم از استان گیلان تا المپیک پاریس طول می کشد!

به گزارش مجله پزشکی، ملی پوش سابر کشورمان گفت: هیچ تیمی از قدرت های سابر در مسابقات جهانی با 4 نفر حاضر نمی شوند ولی ما 4 نفر می رویم و کوشش می کنیم با 8 نفر بجنگیم.

تور ارزان فرانسه: رهبری: در مسابقات جهانی 4 نفر هستیم ولی با 8 نفر می جنگیم، دریافت پاداشم از استان گیلان تا المپیک پاریس طول می کشد!

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برنامه های پیش روی شمشیربازی در اسلحه سابر، گفت: طی این مدت دو مسابقه دنیای داشتیم که به علت شرایط کرونایی کنسل شد در حال حاضر هم برای مجارستان خود را آماده می کنیم. این مسابقه تنها رویداد ما تا سرانجام سال است اما در سال آینده تا بازی های آسیایی هانگژو سرمان شلوغ است و 5-6 مسابقه داریم و سعی می کنیم در هر کدام بهتر از قبل باشیم.

وی در ادامه در مورد اینکه بعد از المپیک به چه حد از آمادگی رسیده است، گفت: هدف اصلی ما بازی های آسیایی و قهرمانی دنیا است که مرداد و شهریور برگزار می گردد اگر در آن موقع به پیک آمادگی برسیم، بسیار عالی است. در هر مسابقه سعی می کنیم نسبت به مسابقه قبل بهتر و آماده تر باشیم.

ملی پوش سابر کشورمان در پاسخ به این سوال که حضور در مسابقات دنیای با توجه به حضور کره جنوبی در این مسابقات تا چه حد به آمادگی تیم برای بازی های آسیایی یاری می نماید، توضیح داد: در مسابقات دنیای همه تیم ها نه تنها ترکیب اصلی خود را اعزام می نمایند بلکه بازیکن اضافه هم همراه خود دارند. کره جنوبی که حریف اصلی ما در دنیا و آسیا است در همه مسابقات با 8 تا 10 نفر شرکت می نماید. ایتالیا و فرانسه نیز همین شرایط را دارند. هیچ تیمی از قدرت های سابر در مسابقات دنیای با 4 نفر حاضر نمی شوند ولی ما 4 نفر می رویم و کوشش می کنیم با 8 نفر بجنگیم. این مسابقات برای تدارک و آمادگی تیم بسیار مهم است. اول از همه برای کسب نتیجه خوب می رویم و در ادامه نیز برای موفقیت در بازی های آسیایی آماده می شویم.

وی در مورد پاداش کسب سهمیه المپیک که قرار بود از طرف استان گیلان پرداخت گردد،گفت: برای کسب سهمیه المپیک قرار بود استان گیلان یک مسکن مهر در انزلی بدهد ولی فعلا در حد حرف بوده است. 500 نفری به ما گفتند که مشکل خانه را بر طرف می کنیم. قبل از المپیک با حضور استاندار و مدیر کل مراسمی گرفتند و به صورت فرمالیته یک کلید به ما دادند ولی عملا خانه را دریافت نکردم. گفتند اردیبهشت یا خرداد سال آینده خانه را تحویل می دهند. فکر کنم آنقدر طول بکشد که آن را برای المپیک 2024 با پاداش کسب سهمیه المپیک پاریس یکی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 1427

به "تور ارزان فرانسه: رهبری: در مسابقات جهانی 4 نفر هستیم ولی با 8 نفر می جنگیم، دریافت پاداشم از استان گیلان تا المپیک پاریس طول می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: رهبری: در مسابقات جهانی 4 نفر هستیم ولی با 8 نفر می جنگیم، دریافت پاداشم از استان گیلان تا المپیک پاریس طول می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید