شمار قربانیان کرونا در چین به 259 نفر رسید

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش شبکه سی. سی. تی. وی، کمیسیون ملی بهداشت چین اظهار داشت که این آمار، شمار تلفات انسانی این ویروس تا سرانجام روز آدینه 31 ژانویه (11 بهمن) را شامل می گردد.

شمار قربانیان کرونا در چین به 259 نفر رسید

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این آمار نشان می دهد که تنها در روز آدینه 45 نفر به شمار قربانیان اضافه شده و در مجموع این ویروس 259 قربانی داشته است.

همچنین در روز آدینه 2 هزار و 102 مورد تازه از ابتلای به کرونا شناسایی شدند. بدین ترتیب شمار مبتلایان به این ویروس به 11 هزار و 791 نفر رسیده است.

ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر- دی) در بازار غذاهای دریایی شهر ووهان واقع در استان هوبی چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می فروشند، نمایان شد.

این ویروس علاوه بر 30 استان و منطقه چین، همچنین به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و فرانسه نیز سرایت نموده است.

این ویروس دوره نهفته نسبتاً طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده تا زمانی که علایمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند از آن آگاهی پیدا نکنند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نبینند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 304

به "شمار قربانیان کرونا در چین به 259 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار قربانیان کرونا در چین به 259 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید