طراحی و بازسازی دفتر اداری آرتک

به گزارش مجله پزشکی، اگر با ما همراه بوده باشید مطمعنا به این موضوع واقف هستید که ما در حال حاضر برای ارتقای سواد بصری در زمینه های دکوراسیون داخلی و بازسازی و تعمیرات ساختمان آغاز به بررسی و بررسی پروژه های برتر زده ایم و نمونه های عالیی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل و دکوراسیون اداری و تجاری را برای شما عزیزان آماده کردیم . حال ما در شرکت طراحی داخلی خبرنگاران در این مقاله سعی داریم که بررسی و بررسی یکی از پروژه های برتر طراحی و اجرای دکوراسیون اداری که به دلیل استفاده مناسب از مبلمان و فورنیچر و همچین تنالیته رنگی جذاب آن مورد توجه منتقدان قرار گرفته است و به همین دلیل هم ما این پروژه را برای شما در نظر گرفتیم .

طراحی و بازسازی دفتر اداری آرتک

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این پروژه به متراژ 470 مترمربع در فنلاند واقع شده است و در اصل یک پروژه بازسازی ساختمان میباشد .

از ویژگی های اصلی که طراح برای دکوراسیون اداری این دفتر در نظر گرفته است استفاده از مبلمان ها در جهت ایجاد یک شخصیت و پرستیژ برای کل طراحی داخلی میباشد . البته باید دقت داشته باشیم که شرکت آرتک که کارفرما این پروژه میباشد یک شرکت فراوری مبلمان و اکسسوری منزل است ، پس با این بکگراند اطلاعاتی ، تعیین میشود که چرا طراح از مبلمان هایی که تهیه شده این برند است برای کانسپت طراحی خود استفاده نموده است .

تمام مبلمان و اکسسوری های این دفتر اداری از برند آرتک میباشند ، با این کار طراح و معمار علاوه بر طراحی دکوراسیون اداری توانسته است که شورومی کاملا حرفه ای را برای بازدید نمایندگان و مراجعین ایجاد کند که تاثیر روانی بسیار خاصی را بر انها دارد و میتواند به نحو احسنت برند آرتک را معرفی نماید . در اصل همین معرفی پرستیژ و نوع برند است که از اهداف مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون اداری میباشد . حال اگر بخواهیم در باب نوع طراحی و چیدمان پلان صحبت کنیم . این پروژه هم به مانند پروژه های دیگر دکوراسیون اداری مدرن در سطح دنیا دارای پلانی باز میباشد . پلان های گسترده و یا باز این امکان را میدهند که کارمندان در فضای عظیم و ایده آل فعالیت نمایند و از اتاق های باریک و تنگ که باعث افسردگی و تنبلی کاری میشود رهایی یابند که نتیجه آن بالارفتن راندمان کاری میشود .

ولی در همین طراحی پلان باز طراح توانسته است با استفاده از کنتراست های بصری در مبلمان و میزهای کار جذابیت و تنوعی خاص را ایجاد کند که باعث میشود یکنواختی و آن دلمردگی که از معایب پلان های باز است جلوگیری نماید . استفاده از میزهای کنفرانس کوچک و یا میزهای طراحی و کارگروهی با رنگ ها و تناسباتی در کنتراست با دیگر بخش های طراحی داخلی ، زیبایی و جذابیتی خاص و منحصر به فرد را به فضاهای کار بخشیده است . حتی میزهای کنفرانس از میزهای ساخت برند آرتک تهیه شده اند و فرش های ساخت همین برند هم برای تکمیل چیدمان و طراحی آنها استفاده شده است با این کار مراجعین میتوانند به راحتی با محصولات ارتباط برقرار نمایند و کیفیت آن ها را بسنجند .

ولی یکی از نقطه های عطف طراحی استفاده از پرده های آرتک به عنوان جدا نماینده ها و پارتیشن های جدا نماینده فضاهای مختلف میباشند . رنگی که طراح برای آنها استفاده نموده است آبی نزدیک به سرمه ای میباشد که توانسته است تضادی مناسب برای جداسازی بخش های مختلف ایجاد کند . در اخر خالی از لطف نیست که اشاره ای به طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه این دکوراسیون اداری داشته باشیم که استفاده از ورقه های مات صورتی توانسته است که به این دکوراسیون آشپزخانه مدرن جسارتی خاص بدهد و بتواند دکوراسیون اداری ما را تکمیل کند . به طور کلی نیازی به فضاهای زیاد برای آشپزخانه در دکوراسیون های اداری وجود ندارد و طراحی هم به راحتی توانسته است که از یک ردیف کابینت شبه جزیره ای طراحی مدرن را به آشپزخانه و فضای کار این دکوراسیون اداری ببخشد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 568

به "طراحی و بازسازی دفتر اداری آرتک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و بازسازی دفتر اداری آرتک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید