عدم موافقت ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهوری در مجلس

به گزارش مجله پزشکی، تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری از حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت اطلاع داد.

عدم موافقت ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهوری در مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حسینعلی امیری گفت: رئیس جمهوری تابع نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا است. ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهوری در مجلس موافقت نکرد بنابراین با توجه به عدم الزامی بودن حضور دکتر روحانی در معرفی وزرا در مجلس اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در مجلس حضور پیدا می نماید.

وی درباره اینکه گفته می گردد از نظر آیین نامه ای معاون اول رئیس جمهوری نمی تواند پاسخگویی مخالفان در مجلس باشد، اضافه کرد: در قانون آیین نامه داخلی مجلس در یکی از فرازهای ماده 204 مقرر داشته به رئیس جمهور می تواند پاسخ به اظهارات مخالفان را به شخص دیگری واگذار کند که در رای اعتماد به دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی از این ظرفیت استفاده شد و معاون اول رئیس جمهور به اظهارات نمایندگان مخالف در مجلس پاسخ داد.

وی شرح داد که بر همین اساس برای دفاع از آقای رزم حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دولت می خواست از این ظرفیت آیین نامه ای استفاده کند که از طرف مجلس اعلام شد که برداشت هیئت رییسه در این دوره از آیین نامه داخلی مجلس با دولت متفاوت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 638

به "عدم موافقت ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهوری در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم موافقت ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهوری در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید