عرضه آثار منتشرشده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مجله پزشکی، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با تعداد قابل توجهی آثار در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حضوری فعال دارد و آثار خود را با 20% تخفیف ارائه خواهد کرد.

عرضه آثار منتشرشده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

کتاب های منتشرشده در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در حوزه منابع خطی، اسناد، کتابداری، اطلاع رسانی و منابع تاریخ شفاهی در این نمایشگاه کتاب مجازی عرضه می شود.

در بین آثار مکتوب منتشر شده، منابع مرجع از جمله سرعنوان های موضوعی فارسی در پنج جلد، فهرست نسخ خطی کتابخانه ملی، فهرستگان نسخه های خطی(فنخا) و معجم المخطوطات عرضه می شود.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران فردا چهارشنبه 1 بهمن ماه برپا خواهد شد و محدودیتی برای ورود در این نمایشگاه مجازی وجود ندارد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پنل انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سامانه نمایشگاه مجازی کتاب تهران به آدرس book.icfi.ir مراجعه کنند.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و با مشارکت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: biotec-ney.ir شناسه مطلب: 851

به "عرضه آثار منتشرشده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه آثار منتشرشده سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید